ملی پوش موی تای دختران ایران: هدفم کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی سال آینده است

13:46 - 04 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۹۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ملی پوش موی تای دختران ایران: هدفم کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی سال آینده است
ملی پوش موی تای دختران ایران گفت: حریفان قدرتمندی در رقابت‌های جهانی حضور داشتند و همین موضوع باعث افزایش سطح مسابقات شده بود.

خبرگزاری میزان - پریا یعقوبی، ملی پوش موی تای دختران ایران گفت: آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات جهانی تایلند داشتم، اما با ناداوری در فینال دست حریف ترکیه‌ای را بالا بردند. مطمئنا اگر ناداوری در مبارزه پایانی نبود، بی شک موفق به کسب مدال می‌شدم.

وی افزود: مسابقات موی تای قهرمانی جوانان جهان در سطح بسیار بالایی برگزار شد و اکثر تیم‌ها با بهترین نفرات خود در این رقابت‌ها حضور یافتند. ملی پوشان کشورمان نیز همه توان خود را بکار گرفتند تا بتوانند در این مسابقات حضوری موفق داشته باشند.

نماینده وزن ۷۱+ کیلوگرم موی تای جوانان کشورمان گفت: بعد از غلبه بر حریف مصری و راهیابی به فینال، با بدشانسی به داوری باختم و اگر در مسابقه با حریف ترکیه ای، داور وسط بی دلیل مبارزه را قطع نمی‌کرد، مطمئنا راند پایانی را به نفع خود تمام می‌کردم.

یعقوبی در تشریح مبارزه نهایی خود با حریف ترک اظهار داشت: با وجود اینکه وی ۲۰ کیلوگرم از من سنگین‌تر بود، اما موفق شدم راند نخست را به نفع خود به پایان برسانم، در راند دوم هم مبارزه پایاپایی با هم داشتیم، اما داوران نتیجه را به نفع او اعلام کردند. در راند آخر نیز در شرایطی که مشت حریف اصلا به صورتم برخورد نکرد، داور وسط شروع به شمارش و سپس یکباره مبارزه را قطع کرد. همه مربیان تیم ایران و حتی داوران کنار رینگ نیز از این تصمیم متعجب بودند.

وی عنوان کرد: حریفان قدرتمندی در این مسابقات حضور داشتند. همین موضوع باعث افزایش سطح رقابت‌ها شده بود. با توجه به تمرینات بسیار خوبی که انجام داده بودم با آمادگی کامل راهی این مسابقات شدم. به هر حال خوشحالم که در اولین تجربه جهانی خود صاحب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شدم. انشالله سال آینده در مسابقات جهانی بعدی حتما مدال طلا کسب می‌کنم.

یعقوبی تصریح کرد: کادر فنی برای تیم زحمت زیادی کشید. آن‌ها همه تلاش خود را برای کسب آمادگی موی تای کاران بکار گرفتند. ما همه تمرینات خوبی پشت سرگذاشتیم. بعد از ریکاوری مجدد تمریناتم را به صورت جدی شروع خواهم کرد. چرا که هدفم رسیدن به مدال طلای جهان است و از حالا باید برای آن برنامه ریزی کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از خانواده‌ام که حامی و مشوق اصلی من بودند، تشکر می‌کنم. امیدوارم با این مدال گوشه‌ای از زحمات آنها را جبران کرده باشم. همچنین از کادر فنی و سرپرستان تیم ملی موی تای که برای موفقیت بچه‌ها تلاش زیادی به خرج دادند نیز کمال قدردانی را دارم. از جواد نصیری رییس انجمن موی تای که دلسوزانه برای سربلندی این ورزش زحمت می‌کشد هم تشکر ویژه دارم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *