اولین محموله خودرو وارد گمرک سیریک شد

11:50 - 04 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۹۳۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
اولین محموله خودرو وارد گمرک سیریک شد
ناظر گمرکات استان هرمزگان گفت: بندر سیریک با قرارگیری در موقعیتی ویژه و همچنین مسافت کوتاه خود با بنادر کشور‌های عمان و امارات ظرفیت قابل توجهی در تشریفات واردات، صادرات و ترانزیت به این کشور دارد.

خبرگزاری میزان - تشریفات گمرکی نخستین محموله‌ی ترانزیتی خودرو از مبدا یکی از بنادر امارات متحده عربی در بندر چند منظوره‌ی سیریک انجام شد.

محمدرضا آگاهی ناظر گمرکات استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: بندر سیریک یکی از بنادر مهم و استراتژیک در حوزه مکران و شرق استان است و زیرساخت‌های لازم برای انجام تشریفات گمرکی برای رونق بخشی به بندر سیریک انجام شد. 

آگاهی با بیان اینکه گمرگ استان اهتمام مجدانه‌ای جهت استمرار ورود خودرو از طریق بندر سیریک دارد، عنوان کرد: با توجه به استقبال بازرگانان و واردکنندگان به فعالیت در این بندر، حوزه نظارت گمرکات استان هرمزگان نیز جهت تسهیل امور اقدام لازم را انجام داده است.

ناظر گمرکات استان هرمزگان افزود: بندر سیریک با قرارگیری در موقعیتی ویژه و همچنین مسافت کوتاه خود با بنادر کشور‌های عمان و امارات ظرفیت قابل توجهی در تشریفات واردات، صادرات و ترانزیت به این کشور دارد.

شایان ذکر است، در مراسم انجام تشریفات گمرکی اولین محموله خودرو ترانزیتی از طریق بندر سیریک، استاندار هرمزگان، ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی، مدیرکل گمرک شهید باهنر بندرعباس، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، فرماندار بندر سیریک، رئیس گمرک سیریک و معاونین گمرکات استان هرمزگان حضور داشتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *