دادستان استان کرمان به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۶۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

11:40 - 04 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۹۱۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان استان کرمان به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۶۰ نفر از مراجعان رسیدگی کرد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان و جمعی از معاونان با ۶۰ نفر از مراجعانی که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود مراجعه کرده بودند دیدار و به مشکلات و پرونده‌های آن‌ها رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان - در راستای تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و با هدف رسیدگی به مشکلات مردم، مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان و جمعی از معاونان ضمن دیدار مستقیم با ۶۰ نفر از مراجعین، دستورات قضایی لازم را در خصوص رفع مشکلات مطرح شده صادر کردند.

عمده درخواست‌های مردم در این ملاقات مردمی، مشکل پرونده زندانی‌دار، اطاله دادرسی و درخواست عفو و یا مرخصی گرفته تا مشکل حاشیه نشینی و ... خواهان ملاقات با دادستان کرمان و معاونان وی شدند.

این دیدار مردمی که از ساعت ٨ صبح آغاز شده بود در ساعت ١٢:٣٠ پایان یافت و دادستان کرمان و معاونین دادستانی نیز بعد از شنیدن درخواست‌ها و مطالعه درخواست متقاضیان با در نظر گرفتن جهات قانونی و تناسب میان موارد مندرج در چارچوب قضایی و اداری، دستورات لازم را برای گره‌گشایی از مشکلات مردم صادر می‌کردند.

گفت‌وگوی مستقیم و بدون واسطه دادستان و معاونانش با مردم هر هفته به صورت مستمر برگزار می‌شود و ساعت‌ها برای دیدار با مردم وقت می‌گذارند و در خصوص ارائه خدمات حقوقی، قضایی، پاسخگویی و پیگیری مشکلات مردم در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه برنامه‌ریزی می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *