رضا علیپور: خوشحالم توانستم دل کودکان کار را شاد کنم/ پای رسالتم در امر خدمت رسانی هستم

10:02 - 04 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۸۹۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رضا علیپور: خوشحالم  توانستم دل کودکان کار را شاد کنم/ پای رسالتم در امر خدمت رسانی هستم
نماینده سنگنوردی کشورمان در المپیک پاریس گفت: خوشحالم که مانند سال‌های گذشته توانستم برای کودکان کوره‌های آجر پزی قزوین لوازم التحریر و پوشاک تهیه کنم و شرمنده این عزیزان نشوم.

خبرگزاری میزان - رضا علیپور در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درباره فروش تلفن همراه مخصوص ورزشکاران المپیکی اهدایی از شرکت سامسونگ گفت: چند سالی است به همراه یکی از دوستان با کمک‌های مردمی و خیرین کار خیر خواهانه انجام می‌دهیم و امسال از نظر مالی به مشکل برخوردیم در همین راستا برای تهیه لوازم‌التحریر و پوشاک کودکان کار کوره‌های آجر پزی قزوین نیاز مالی داشتیم، اما ناامید نشدیم و امیدمان به خداوند بزرگ و مهربان بود.

وی ادامه داد: قبل از المپیک قرار شد که شرکت سامسونگ یک عدد گوشی ویژه ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی هدیه دهد و آن زمان بود که این جرقه در ذهنم زده شد و از همان لحظه در ذهن خود برای گوشی برنامه‌ریزی کردم. نیت من این بود که گوشی را بفروشم و برای بچه‌ها کیف و‌ کفش تهیه کنم و قدمی برایشان بردارم.

قهرمان سنگ نوردی دنیا با اشاره به اینکه با حمایت «هفت هشتاد» توانست رسالت خدمت رسانی به کودکان نیازمند را ادامه دهد، اظهار داشت: گوشی را «هفت هشتاد» به صورت نمادین از من خرید و در یک کار زیبا مجدد به بنده بازگرداند و در این خیر بزرگ همراهی پررنگی با ما داشت تا بتوانیم وسایل مورد نیاز کودکان را همانند گذشته تهیه کنیم و شرمنده کودکان نباشم.

وی افزود: به لطف پرودگار توانستیم ۱۲۰۰ کیف و لوازم و تحریر و ۶۰۰ جفت کفش تهیه کنیم و خیلی خوشحالم که توانستیم دل کودکان عزیز را شاد کنم.

علیپور در ادامه صحبت‌هایش به دیگر برنامه‌اش در بحث کمک‌رسانی اشاره کرد و افزود: قسط دارم مجددا گوشی را بفروشم و تاسیس مدرسه برای کودکان کار و نیازمند را با کمک خیرین استارت بزنم.

نماینده سنگنوردی کشورمان در المپیک پاریس ضمن ترغیب دیگر ورزشکاران و قهرمانان به مشارکت در امور خیر، از آنان خواست در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی به نیازمندان کمک کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *