بخشی از مطالبات پرستاران تا پایان هفته پرداخت می‌شود

17:17 - 03 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۸۱۵
بخشی از مطالبات پرستاران تا پایان هفته پرداخت می‌شود
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از پرداخت بخش دیگری از مطالبات پرستاری تا پایان هفته به دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وبدا، اولین جلسه معاونین توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و سازمان‌های وابسته به‌صورت ویدئوکنفرانس و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت برگزار شد.

طاهر موهبتی در این جلسه از پرداخت بخش دیگری از مطالبات پرستاری تا پایان هفته جاری به دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد و گفت: تأکید داریم که مشکلات موجود در پرداخت مطالبات پرستاری به سرعت حل شود.

وی در ادامه افزود: منابع انسانی نظام سلامت وظیفه خطیر ارائه خدمت به مردم را دارند که در این راستا باید رضایتمندی کارکنان تامین شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: در تداوم پرداختی‌های وزارت بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی، تا پایان هفته جاری منابع لازم برای پرداخت مطالبات پرستاری در اختیار دانشگاه‌ها قرار خواهد گرفت و این روند تا زمانیکه پرداخت‌ها به روز شود ادامه خواهد داشت.

وی خطاب به معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکید کرد: مبالغی که در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد صرفاً برای پرداخت‌های پرستاری هزینه شود و در صورت عدم هزینه کرد در محل خود، تخلف محسوب شده و بنابر مقررات توسط دستگاه‌های نظارتی پیگیری خواهد شد.

موهبتی، مدیران مالی در دانشگاه‌های علوم پزشکی را موظف و مسئول انطباق هزینه‌ها با اسناد بالادستی اعلام کرد و گفت: تضامین قانونی جدی نیز برای این موضوع به زودی به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اهمیت برنامه عملیاتی دانشگاه‌های علوم پزشکی، خاطرنشان کرد: برنامه عملیاتی به حوزه بودجه متصل می‌شود و تخصیص اعتبار، منوط به تحقق برنامه عملیاتی دانشگاه‌ها خواهد بود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه مدیریت هزینه‌ها نباید با صرفه‌جویی در منابع رفاهی و پرداختی‌های کارکنان انجام شود، عنوان کرد: اگر نیرو انسانی به لحاظ معیشتی، روحی و معنوی، تکریم شود، منشأ تحول خواهد بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: پرستاران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *