گزارش جذب اعضای هیئت علمی در وزارت بهداشت ارائه شد

16:54 - 03 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۸۱۰
گزارش جذب اعضای هیئت علمی در وزارت بهداشت ارائه شد
سیصد و چهل‌و‌دومین جلسه هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی و هشتمین جلسه این هیئت در سال جاری صبح امروز سه‌شنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وبدا، سیصد و چهل و دومین جلسه هیئت عالی جذب شورایعالی انقلاب فرهنگی و هشتمین جلسه این هیئت در سال جاری صبح امروز سه‌شنبه ۳ مهرماه ۱۴۰۳، با حضور وزیر و مدیران ارشد وزارت بهداشت، رئیس و اعضای هیئت عالی جذب و روسای دو کمیسیون آموزش و تحقیقات و بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی و چنگیزی آشتیانی، رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت در این نشست گزارش‌هایی از عملکرد این وزارتخانه در جذب اعضای هیئت علمی در فراخوان‌های قبلی، ارائه کردند.

بررسی تعداد هیئت علمی جذب شده در فراخوان بیستم وزارت بهداشت و ارائه نیازمندی‌ها و درخواست معاونت آموزشی وزارت بهداشت برای بیست و یکمین فراخوان جذب اعضای هیئت علمی در سال جاری، از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

در این نشست علاوه بر بررسی و تایید درخواست تعدادی از متقاضیان عضویت هیئت علمی بر اساس ماده ۱۵ ارجاعی از سوی کمیته رسیدگی به شکایات، نتایج بررسی کارگروه بررسی صلاحیت عمومی و هیئت اجرایی جذب برخی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک و بابل و نیز دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های اردبیل، خوزستان و قم طرح و تایید شد.

شایان ذکر است در این نشست، علاوه بر رئیس، اعضا، مسئولان و مشاوران هیئت عالی جذب، حجت الاسلام و المسلمین رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، صادق نیت، مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی و جعفریان، مشاور عالی و جانشین وزیر بهداشت نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/


برچسب ها: وزارت بهداشت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *