گفت‌وگو|

نماینده مجلس: رئیس جمهور باید ندای مظلومانه و حق‌طلبانه مردم فلسطین و جنوب لبنان را به گوش جهانیان برساند

15:01 - 03 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۷۴۸
دسته بندی: سیاست ، عمومی
نماینده مجلس: رئیس جمهور باید ندای مظلومانه و حق‌طلبانه مردم فلسطین و جنوب لبنان را به گوش جهانیان برساند
یک نماینده مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور می‌تواند از ظرفیت حضور در مجمع عمومی سازمان ملل برای تبیین جنایت‌های رژیم صهیونیستی استفاده کند گفت: پزشکیان باید ندای مظلومانه و حق‌طلبانه مردم جنوب لبنان و مردم بی‌پناه فلسطین را به گوش جهانیان برساند.

عثمان سالاری در گفت‌وگو با میزان، درباره سفر مسعود پزشکیان به نیویورک و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل بیان کرد: رئیس جمهور باید از این فرصت طلایی حسن استفاده را داشته باشد و از این سکوی برجسته قاطعانه رویکرد حکیمانه و کلان نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حفظ صلح و امنیت جهانی را به جهانیان اعلام کند.

این نماینده مجلس بیان کرد: متاسفانه و شوربختانه شاهد هستیم رژیم کودک‌کش و انسان‌ستیز صهیونیستی با حمایت عریان و آشکار امریکا و دولت‌های غربی مرتکب بزرگترین جنایت علیه بشریت، نسل کشی و تجاوز شده و همه مرز‌های اخلاقی را زیر پا گذاشته است و بی‌شرمانه‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین جنایت‌ها را در نوار غزه، فلسطین و جنوب لبنان مرتکب می‌شود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بهترین فرزندان جهان اسلام را به خاک و خون کشیده است گفت: رئیس جمهور کشورمان می‌تواند در مجمع عمومی سازمان ملل ندای مظلومانه و حق‌طلبانه مردم جنوب لبنان و مردم بی‌پناه و بی‌گناه فلسطین را به گوش جهانیان برساند و جنایت‌های این رژیم صهیونیستی، امپریالیستی، اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی را با ادبیات گفت‌وگو و معقول تشریح کند.

سالاری اظهار کرد: انتظار می‌رود رئیس جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل فراز‌هایی از دیدگاه‌ها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری را راجع به رخداد‌های مختلف و مسائل مهم جهانی مطرح کند تا اذهان مشوش و مغشوشی که توسط امپریالیسم جهانی تحت تاثیر قرار گرفته است را تنویر کند.

نماینده مردم باخرز، تایباد و تربت جام با بیان اینکه پزشکیان نباید اسیر جوسازی‌های رسانه‌ای و شیطنت‌های صهیونیستی جهان کفر و نفاق قرار بگیرد گفت: رئیس جمهور باید جمهوری اسلامی ایران را به عنوان حامی و مدافع محرومان و مستضعفان آنطوری که است معرفی کند و مواضع عزت، حکمت و مصلحت را هم مد نظر داشته باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *