رکورد رونالدو شکسته شد؛ غول سیتیزن ها رکورددار جدید

11:03 - 03 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۶۹۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
رکورد رونالدو شکسته شد؛ غول سیتیزن ها رکورددار جدید
ارلینگ هالند غول جوان نروژی موفق شده در زمان کوتاه رکورد رونالدو را تحت الشعاع قرار دهد.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال منچسترسیتی روز یکشنبه به مصاف تیم آرسنال رفت که این بازی در پایان با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. سیتی در این بازی به سختی موفق شد در دقایق پایانی بازی را به تساوی بکشد و شاگردان آرتتا در کسب پیروزی و انتقام از سیتیزن‌ها ناکام ماند. در این بین یک رکورد خارق آلعاده ثبت شد و غول نروژی خود را به فوق ستاره جهان رساند.

ارلینگ هالند به نقطه عطفی در دوران حرفه‌ای خود در منچسترسیتی رسید و در دیدار مقابل آرسنال در لیگ برتر انگلیس، دروازه حریف را باز کرد و تاریخ ساز شد. فوق ستاره نروژی، صدمین گل خود را برای قهرمان انگلیس در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند.

بازیکنانی که در کمترین بازی ۱۰۰ گل برای باشگاه‌ها به ثمر رسانده اند

هالند به طور شگفت انگیزی توانست پس از ۱۰۵ بازی به آمار ۱۰۰ گل باشگاهی به عنوان مهاجم برای سیتی برسد که پس از سال ۲۰۰۰ این سریعترین رکورد بوده و حال این ستاره نروژی در کنار کریستیانو رونالدو قرار گرفت. اما ستارگان دیگری بودند که آمار ۱۰۰ گل در یک باشگاه را در زمان کمی به ثمر رساندند. در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

هالند می‌توانست در بازی با اینتر در لیگ قهرمانان اروپا سریعتر از این به رکورد رونالدو برسد و حتی از او بگذرد، اما موفق به انجام این کار نشد و شاگردان اینزاگی او را مهار کردند. رونالدو ستاره پرتغالی نیز در سال ۲۰۰۹ به رئال مادرید پیوست و موفق شد در فاصله ۱۰۵ بازی به ۱۰۰ گل برای کهکشانی‌ها میان غول‌های اسپانیایی در لالیگا برسد.

رکورد رونالدو شکسته شد؛ غول سیتیزن ها رکورددار جدید

در ادامه جدول رده بندی بازیکنانی است که در سریعترین زمان به آمار ۱۰۰ گل به عنوان مهاجم برای باشگاه خود رسیده اند نیز مشخص شده. پس از هالند و رونالدو، سوارز در بارسلونا موفق شد در فاصله ۱۲۰ بازی به رکورد ۱۰۰ گل برسد. زلاتان در پاریس با ۱۲۴ و فن نیستلروی در منچستریونایتد نیز با ۱۳۱ بازی به ۱۰۰ گل در باشگاه خود رسیدند. نکته جالب این است که رونالدو در سال ۲۰۱۸ پس از انتقال به یوونتوس طی ۱۳۱ بازی توانست به ۱۰۰ گل برای بانوی پیر برسد و در این جدول در رتبه ششم ایستاد.

کیلیان امباپه تنها بازیکنی است که در لیست ۱۰ بازیکن برتر به عنوان مهاجم بازی نمی‌کند و این فوق ستاره فرانسوی اغلب در سمت چپ پاری سن ژرمن ظاهر می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *