ایران حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی را در جنوب لبنان به‎شدت محکوم کرد

16:34 - 02 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۵۸۷
ایران حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی را در جنوب لبنان به‎شدت محکوم کرد
سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام هشدار درباره پیامدهای ماجراجویی جدید صهیونیست‌ها، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و توسعه دامنه این جنایت‌ها به لبنان را مصداق بارز تهدید جدی صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی دانست.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه حمله‌های گسترده هوایی رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق مختلف مسکونی در جنوب لبنان و کشتار صد‌ها نفر از مردم بی‌دفاع این کشور را شدیدا محکوم کرد.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی ضمن انتقاد شدید از سکوت و حتی همراهی آمریکا و برخی حامیان غربی رژیم صهیونیستی، نسبت به تداوم جنایت‌های این رژیم علیه ملت فلسطین و تلاش برای گسترش دامنه جنگ به کل منطقه، نسبت به پیامدهای خطرناک ماجراجویی جدید صهیونیست‌ها هشدار داد.

کنعانی با جنون‌آمیز توصیف کردن این حمله‌ها یادآوری کرد: مماشات در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی در یک سال گذشته، این رژیم را نسبت به ادامه جنایت‌ها و تداوم سیاست نسل‌کشی جری کرده است.

وی تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و توسعه دامنه این جنایت‌ها به لبنان را مصداق بارز تهدید جدی صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی دانست و خواستار اقدام فوری شورای امنیت سازمان ملل برای توقف این جنایت‌ها شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *