معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران به مشکلات ۱۰ نفر از مراجعان در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه رسیدگی کرد

15:29 - 02 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۵۷۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران به مشکلات ۱۰ نفر از مراجعان در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه رسیدگی کرد
معاون قضایی رئیس کل و سرپرست ارتباطات و ملاقات‌های مردمی دادگستری استان تهران با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی ۱۰ نفر از مراجعه کنندگان پرداخت.

خبرگزاری میزان _ پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه به مسئولان قضایی که در رسیدگی به امور قضایی مردم باید نهایت دقت و سرعت را اِعمال کنند و به هیچ وجه در پیشبرد امور مردم تأخیر نیندازند و این امور را به فردا و یا زمان آتی موکول نکنند، سید مهدی رستگاری معاون قضایی رئیس کل و سرپرست امور ارتباطات و ملاقات‌های مردمی دادگستری استان تهران امروز (دوشنبه ۲ مهر ماه) با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مراجعه کنندگانی که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند دیدار و به پرونده‌های آن‌ها رسیدگی کردند.

سید مهدی رستگاری درباره درخواست‌های مطرح شده در این ملاقات مردمی، اظهار کرد:امروز در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به درخواست های حقوقی و قضایی ۱۰ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات مقتضی صادر شد.

وی افزود: عمده مشکلات مطرح شده از سوی  متقاضیان بحث اطاله دادرسی و تعیین تکلیف پرونده های معوقه است. اکثر پرونده های امروز نیز مربوط به پرونده های کثیرالشاکی بود.

معاون قضایی رئیس کل و سرپرست ارتباطات و ملاقات‌های مردمی دادگستری استان تهران اظهار کرد: موضوعات مطرچحه پرونده‌های کثیرالشاکی امروز در خصوص پیش فروش های ساختمان در مناطق مختلف تهران بود که اغلب این پرونده ها هزار یا ۲ هزار نفر را درگیر می‌کند.دستگاه قضایی نیز نسبت به این پرونده ها اقدامات لازم را انجام داده و تا حصول نتیجه نیز همواره پیگیر است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *