انتصاب دو مشاور زن برای معاونت علمی ریاست جمهوری

15:09 - 02 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۵۶۹
دسته بندی: سیاست ، عمومی
انتصاب دو مشاور زن برای معاونت علمی ریاست جمهوری
«فاطمه سادات حسینی» و «خدیجه جدا»، طی احکامی جداگانه از سوی «حسین افشین» به سمت مشاور راهبردی و مشاور بانوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری منصوب شدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش دولت، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور طی حکمی خدیجه جدا را به سمت مشاور امور بانوان این معاونت منصوب کرد.

افشین در حکم انتصاب وی، آورده است: «نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مشاور امور بانوان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری منصوب می‌کنم. انتظار می‌رود در طول دوران مسئولیت با بهره‌گیری از تجربیات گرانبهای خود موجب ارتقای جایگاه زنان و گام برداشتن برای تسهیل شرایط و رفع موانع برای کنش‌گری بانوان در این زیست‌بوم شوید.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت چهاردهم خواستارم.»

مشاور راهبردی معاونت علمی

افشین در حکمی دیگر فاطمه سادات حسینی را به سمت مشاور راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری منصوب کرد.

در حکم انتصاب حسینی، آمده است: «نظر به تجربیات ارزشمند و سوابق درخشان سرکار عالی با رجا واثق در جهت گام برداشتن به سوی اهداف عالی نظام، منویات مقام معظم رهبری و افق دولت چهاردهم به موجب این حکم شما را به سمت «مشاور راهبردی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان» منصوب می‌نمایم.

امید است با مشورت و بررسی‌های داهیانه سرکار عالی در امور راهبردی معاونت، جایگاه علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در زیست‌بوم این سرزمین ارتقا یابد.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را خواستارم.»

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *