حادثه آتش‌سوزی در خیابان شهید رجایی بدون تلفات مهار شد

9:13 - 02 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۴۵۷
حادثه آتش‌سوزی در خیابان شهید رجایی بدون تلفات مهار شد
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اطفای حریق در خیابان شهید رجایی خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: صبح امروز (۲مهر۱۴۰۳) ساعت ۵:۵۹ دقیقه، حادثه آتش‌سوزی در یک انبار کالا واقع در خیابان شهید رجایی، ابتدای خیابان ستاره به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. با توجه به تماس‌های مکرر شهروندان، ۵ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه بالابر هیدرولیکی، تانکر‌های آب و خودرو‌های حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند. همچنین، عوامل شهرداری منطقه نیز در محل حضور داشتند.

وی افزود: محل آتش‌سوزی در یک گاراژ بود که یک انبار مسقف به وسعت حدود ۵۰۰ متر مربع در آن قرار داشت. این انبار مملو از توپ‌های پارچه و مواد پلاستیکی بود که به دلیل شدت حرارت، سقف‌های آن دچار تخریب شد. آتش‌سوزی در مجاورت یک ساختمان سه‌طبقه قرار داشت که در آن چند کارگاه پارچه‌ریسی و انبار‌های کالا نیز واقع شده بود.

ملکی ادامه داد: با تلاش نیرو‌های آتش‌نشانی و استفاده از بالابر هیدرولیکی و تجهیزات ویژه، آتش تحت کنترل درآمد. خوشبختانه این حادثه بدون تلفات جانی و مصدومیت پایان یافت و نیرو‌ها در حال انجام عملیات لکه‌گیری هستند. به‌زودی محل آتش‌سوزی به مالکان تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: آتش سوزی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *