مورایس: باید تا بازی بعدی پیشرفت خودمان را نشان دهیم/ حیف شد نتوانستیم به گلزنی ادامه دهیم

21:57 - 01 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۴۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مورایس: باید تا بازی بعدی پیشرفت خودمان را نشان دهیم/ حیف شد نتوانستیم به گلزنی ادامه دهیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که دروازه‌بان آن‌ها سیو‌های فوق‌العاده‌ای داشت، یک گل زدیم، خیلی حیف شد که نتوانستیم به گلزنی ادامه دهیم.

خبرگزاری میزان - ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*یک دربی بود، مثل بقیه دربی‌ها نتیجه غیرقابل پیش‌بینی بود، بازی سختی، بالانس و رقابتی از هر ۲ تیم دیدیم.

*موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم که دروازه‌بان آن‌ها سیو‌های فوق‌العاده‌ای داشت، یک گل زدیم، خیلی حیف شد که نتوانستیم به گلزنی ادامه دهیم و موقعیت‌هایی که داشتیم را استفاده نکردیم؛ حس ما کم‌تر از نتیجه‌ای است که امشب به دست آوردیم.

*ذوب‌آهن با تمام قدرت از خود عملکرد نشان داد، جنگیدند و نتیجه را باید قبول کنیم. باید کیفیت خودمان را ارتقا دهیم، باید پیشرفت کنیم و امیدوارم تا بازی بعدی این پیشرفت را نشان دهیم.

*در مورد خط هافبک سپاهان و اینکه آیا کمبود بازیکن بازی‌ساز در این تیم حس می‌شود: الان لحظه مناسبی نیست که در مورد نقش بازیکنان توضیح دهم.

*در خصوص تمام‌کنندگی بازیکنان سپاهان و موقعیت از دست رفته در صحنه‌ای که آقایی‌پور و حردانی در آن موقعیت حضور داشتند: نمی‌دانم، به نظر من اگر بخواهیم توضیح بهتری بدانیم باید از آن‌ها بپرسیم که چه اتفاقی افتاد، من آنجا حضور نداشتم که درباره آن بپرسم، اما می‌توانید از خود آن‌ها در این زمینه صحبت کنید. البته بنظرم معمولاً حردانی نباید در آن منطقه می‌بود.

*در پاسخ به این سئوال که بعد از دو باخت در آسیا آیا باشگاه فرصت زیادی به شما نداده: بله درست می‌گویید! با شما موافقم!

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *