راه‌یابی «بیا آشتی کنیم» به جشنواره StopTrik لهستان

13:40 - 01 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۳۴۳
راه‌یابی «بیا آشتی کنیم» به جشنواره StopTrik لهستان
انیمیشن «بیا آشتی کنیم»، از تولیدات مرکز انیمیشن سوره، در جدیدترین حضور بین‌المللی خود راهی چهاردهمین دوره جشنواره فیلم انیمیشن StopTrik اسلوونی/ لهستان شد. 

خبرگزاری میزان - انیمیشن کوتاه «بیا آشتی کنیم» به کارگردانی عبداله علیمراد از تولیدات مرکز انیمیشن سوره به بخش مسابقه چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن StopTrik اسلوونی/ لهستان راه یافت و با حدود ۱۳۰ فیلم پذیرفته شده به رقابت خواهد پرداخت. 

بدین ترتیب این دوره از جشنواره در شهر ماریبور (اسلوونی) از ۲۵ تا ۲۹ سپتامبر برابر با ۴ تا ۸ مهر و همچنین در شهر لودز (لهستان) از ۵ تا ۸ دسامبر برابر با ۱۵ تا ۱۸ آذر برگزار خواهد شد.

چهاردهمین دوره جشنواره StopTrik که با هدف تشویق مخاطبان به اندیشیدن درباره مسایل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برگزار می‌شود، قصد دارد شرکت‌کنندگان را به تفکری عمیق درباره آینده انسان و ادغام او با فناوری‌های نوین وا دارد و در این راستا با ارائه سه رویکرد متفاوت، به بررسی دنیایی می‌پردازد که در آن انسان و فناوری به هم پیوسته‌اند. 

همچنین این دوره از جشنواره همبستگی خود را با مردم فلسطین، که دهه‌ها تحت اشغال رژیم صهیونیستی زندگی کرده‌اند، اعلام کرده است و موضوعات دیگری مانند تبادل اطلاعات درباره وضعیت انیمیشن فلسطین، که بازتاب‌گر تروماها و تراژدی‌های مردم این کشور است و راه‌های حمایت از فیلمسازان فلسطینی را بررسی خواهد کرد. 

پخش بین‌المللی انیمیشن «بیا آشتی کنیم» برعهده مرکز بین‌الملل سوره است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *