حبیبی: امسال با توجه به حضور کشتی‌گیران خارجی لیگ جذاب و متفاوتی را شاهد خواهیم بود

9:14 - 01 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۲۴۶
حبیبی: امسال با توجه به حضور کشتی‌گیران خارجی لیگ جذاب و متفاوتی را شاهد خواهیم بود
مربی تیم کشتی آزاد بانک شهر گفت: امسال با توجه به حضور کشتی‌گیران خارجی مسابقات جذاب و متفاوتی را شاهد خواهیم بود، ضمن اینکه جدال قهرمانی هم حساس‌تر شده، اما مطمئن باشید مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

خبرگزاری میزان - هاشم حبیبی، مربی سازنده کشتی تهران با بیان اینکه چند سالی است در خدمت تیم کشتی آزاد بانک شهر هستم و خدا را شکر همواره این تیم در صف مدعیان قهرمانی قرار دارد، گفت: پیشکسوتان و مربیان سازنده همواره دارای اهمیت و جایگاه ویژه‌ای هستند، چرا که مسیر قهرمانی یک ورزشکار در باشگاه‌ها مشخص می‌شود؛ لذا بهترین حالت ممکن این است که قدر مربیانی که عمر خود را در راه ورزش اول کشور گذاشتند را بیشتر دانست و در همین راستا نیز رضا یزدانی همواره پیش از آغاز مسابقات لیگ، من و محمود اسماعیل‌پور مورد تکریم قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه برای کمک به جوانان کنار تیم قرار می‌گیریم، افزود: فارغ از تمام موضوعات نگاه خوبی که رضا یزدانی، قهرمان ارزنده کشورمان به پیشکسوتان و مربیان خود دارد بسیار قابل تقدیر و با اهمیت است.

حبیبی درباره رقابت‌های لیگ برتر امسال نیز عنوان کرد: به نظرم امسال با توجه به حضور کشتی‌گیران خارجی مسابقات جذاب و متفاوتی را شاهد خواهیم بود، ضمن اینکه جدال قهرمانی هم حساس‌تر شده، اما مطمئن باشید بانک شهر مدعی اصلی کسب جام‌قهرمانی است.

گفتنی است از سری رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد، دیدار دو تیم بانک شهر و پانلا به میزبانی بانک شهر در سالن سیدرسول حسینی ساری برگزار شد که شاگردان رضا یزدانی با نتیجه ۸ بر ۲ از سد تیم میهمان خود گذشتند.

باتوجه به جراحی حسن یزدانی و امیرعلی آذرپیرا و انصراف رحمان عموزاد از شرکت در لیگ برتر، اکنون تنها یونس امامی و امیرحسین زارع از جمع نفرات اعزامی به المپیک پاریس، ملی‌پوش محسوب می‌شوند و بنابراین باتوجه به اینکه هیچ تیمی نتوانسته با دو ملی‌پوش قرارداد ببندد، تیم‌های لیگ برتری مجوز عقد قرارداد با سه کشتی‌گیر خارجی را دارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *