سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار ظرفیت بالایی برای سرمایهگذاری دارد
به گزارش گروه جامعه ، علی نیازی در دیدار با مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به خدمات این سازمان به شهروندان تهرانی افزود: شهروندان بیشترین تماس را به طور روزانه با سازمان مدیریت میادین دارند و این موضوع بر نحوء نگرش شهروندان نسبت به عملکرد شهرداری تهران مستقیم و موثر است.
وی به رضایتمندی شهروندان از خدمات میادین میوه و تره بار اشاره کرد و گفت: عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به همراه برخورد شایسته با شهروندان، سه عامل تاثیرگذار در موفقیت این سازمان است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، اعتماد عمومی شهروندان به میادین میوه و تره بار به عنوان یک سرمایه بزرگ اجتماعی نام برد و تاکید کرد: برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان، همه توان خود را به کار میگیریم.
سید سعید راد هدف سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار را کسب رضایت حداکثری شهروندان عنوان کرد و افزود: مشارکت مدنی، الگوی مناسبی است که نه تنها موجب گسترش کمی خدمات سازمان مدیریت میادین میشود، بلکه زمینه و فرصت مناسبی را برای ارتقای کیفی و کسب رضایت بیشتر شهروندان فراهم میکند.
علی نیازی سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تهران به همراه سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری از میدان مرکزی میوه و تره بار پایتخت دیدن کردند.