دادستان مرکز استان خراسان جنوبی: دستورات لازم برای امدادرسانی به مجروحان حادثه انفجار معدن در طبس صادر شده است/ با قصور و ترک فعل‌های احتمالی برخورد می‌شود

7:39 - 01 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۲۲۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان مرکز استان خراسان جنوبی: دستورات لازم برای امدادرسانی به مجروحان حادثه انفجار معدن در طبس صادر شده است/ با قصور و ترک فعل‌های احتمالی برخورد می‌شود
دادستان مرکز استان خراسان جنوبی از بررسی قصور و ترک فعل‌های احتمالی رخ داده در حادثه انفجار در معدن طبس خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نسائی زهان دادستان مرکز استان خراسان جنوبی در گفت‌وگو با میزان در رابطه با حادثه انفجار معدن در شهرستان طبس اظهار کرد: بلافاصله بعد از این حادثه دستورات قضایی برای امدادرسانی صادر شد.

وی افزود: انفجار در عمق زمین داده است و منجر به بسته شدن راه‌ها و تجمع گاز شده است به همین دلیل افرادی هم که برای امدادرسانی در محل حاضر شده اند دچار آسیب می‌شوند به همین دلیل دستور داده شده است امدادرسانی به گونه‌ای انجام شود که کمترین آسیب به امدادگران وارد شود و حادثه جدیدی رخ ندهد.

وی بیان کرد:در حال حاضر امدادگران از شهرستان معین در محل حاضر شدند و بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها در کل استان در آماده باش کامل هستند.

دادستان مرکز استان خراسان جنوبی بیان کرد: تا کنون ۱۳ فوتی از زیر آوار خارج شده و چندین نفر مجروح شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نسائی زهان گفت: در حال حاضر اولویت امدادرسانی به مجروحان و خارج کردن افراد از زیر آوار است، اما یقینا به قصور و تقصیر عوامل مربوطه رسیدگی و با ترک فعل‌های رخ داده شده در این زمینه برخورد می‌شود.

وی افزود: موضوع حادثه باید توسط کارشناسان بررسی و قصور و تقصیر‌ها مشخص شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *