کنعانی: تنها راه حراست از کشور مقاومت و تقویت اقتدار ملی است

10:11 - 31 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۱۲۷
کنعانی: تنها راه حراست از کشور مقاومت و تقویت اقتدار ملی است
سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس تاکید کرد که تنها راه حراست از کشور، تمامیت سرزمینی، امنیت ملی و نیز اسلام عزیز در مقابل متجاوزان و حامیان شرور و شیطان‌صفت آنها، مقاومت و تقویت اقتدار ملی است.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی،سخنگوی وزارت امور خارجه، با انتشار پیامی در ایکس نوشت: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال دفاع جانانه شهدای قهرمان و آزادگان و رزمندگان و ایثارگران فداکارِ میهن و مقاومت شجاعانه مردم سرافراز ایران عزیز در مقابل رژیمی متجاوز و مورد حمایت همان دولت‌هایی است که اکنون حامی رژیم جنایتکار و تروریست اسرائیل در مقابل ملت بی‌دفاع فلسطین هستند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی یادآور شد: تجربه‌گران سنگ دفاع مقدس به ایرانیان ثابت کرد که تنها راه حراست از کشور، تمامیت سرزمینی، امنیت ملی و نیز اسلام عزیز در مقابل متجاوزان و حامیان شرور و شیطان‌صفت آنها، مقاومت و تقویت اقتدار ملی است و اکنون فرهنگ مقاومت به الگوی بی‌بدیل مقابله مقتدرانه با متجاوزان و اشغالگران در منطقه و جهان تبدیل شده است.

کنعانی تاکید کرد: اکنون دوستی و برادری بین دو کشور و ملت بزرگ، متمدن و همسایه ایران و عراق به الگویی ممتاز از روابط همسایگی تبدیل شده و می‌تواند پایه و الگویی برای تقویت همکاری بین کشور‌های منطقه برای تبدیل منطقه به کانون صلح و آرامش و همکاری برای پیشرفت و توسعه باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *