اتخاذ تمهیدات امنیتی، ترافیکی و انتظامی اطراف ورزشگاه شهدای شهرقدس

9:40 - 30 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۴۰۲۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
اتخاذ تمهیدات امنیتی، ترافیکی و انتظامی اطراف ورزشگاه شهدای شهرقدس
مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تمهیدات ترافیکی، امنیتی و انتظامی اطراف ورزشگاه شهدای شهرقدس خبر داد و گفت: این تمهیدات از ساعت ۱۵ برقرار می‌شود.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام روابط عمومی استانداری تهران، سید کمال سادات با اشاره به اینکه در برگزاری بازی تیم‌های استقلال تهران و الغرافه قطر در ورزشگاه شهدای شهرقدس، تجربیات بسیار خوبی را کسب کرده‌ایم و هواداران و مردم نیز همراهی خوبی داشتند، اظهار کرد: جمعه ساعت ۲۰ نیز شاهد برگزاری بازی بین دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس در این ورزشگاه خواهیم بود.

سادات با بیان اینکه برای بازی جمعه ۳۰ شهریور بین دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس، تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی از سوی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران اندیشیده شده است، گفت: از ساعت ۱۵ اطراف و پیرامون ورزشگاه تمهیدات ترافیکی و انتظامی شکل می‌گیرد و در این زمینه هیچ مشکل خاصی نداریم.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران درباره اقدامات و تمهیداتی که برای برگزاری مسابقه فوتبال بین دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس اندیشیده شده است بیان کرد: با توجه به اینکه این مسابقه از سری بازی‌های لیگ برتر است، فروش بلیط بر اساس ظرفیت ورزشگاه شهدای شهر قدس بوده و مطابق مقررات «ای‌اف‌سی» و از طریق سامانه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون سامانه فروش بلیط فعال است، عنوان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

سادات درباره برخی مشکلات موجود در ورزشگاه شهدای شهر قدس اظهار کرد: ورزشگاه نو است و از سال ۹۷ که آخرین بازی در این ورزشگاه برگزار شده بود اتفاقات خوبی افتاده و مسئولان شهر قدس اقدامات مؤثری داشته‌اند و برخی نواقص برطرف و برخی نیز برای برگزاری مسابقه روز جمعه در حال برطرف شدن است.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *