حسینی: غیر از «هرج‌ومرج» چیزی در نقل‌وانتقالات ندیدم/ پرسپولیس اندازه ۲ تیم بازیکن دارد

13:18 - 29 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۹۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حسینی: غیر از «هرج‌ومرج» چیزی در نقل‌وانتقالات ندیدم/ پرسپولیس اندازه ۲ تیم بازیکن دارد
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: هیاهوی نقل و انتقالاتی ایران را دوست نداشتم؛ یکی از بازی‌های باشگاهی ایران در آسیا را می‌دیدم و به کیفیت خارجی‌های آن‌ها فقط نخندیدم!

خبرگزاری میزان - مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی برابر پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی پنجم ما در لیگ است، اما هنوز نتوانستیم بردی به دست بیاوریم. یک بازی سخت خارج از خانه مقابل قهرمان سال گذشته داریم که امسال خیلی خوب تقویت شده است. امیدوارم بچه‌های ما با یک بازی باکیفیت، نتیجه خوبی کسب کنند.

وی درباره کیفیت و قوانین لیگ برتر گفت: مشکلی که داریم و همه می‌دانند بحث زمین‌های ماست که اگر کیفیت آن‌ها خوب نباشد در کیفیت فوتبال تاثیر مستقیم می‌گذارد. لیگ خیلی رقابتی است و تیم ضعیفی نداریم. لیگ ما از سال گذشته باکیفیت‌تر شده است. ما، چون همیشه کف هستیم در مورد سقف صحبت نمی‌کنیم و بازیکن بالای ۳۰ سال هم خیلی کم داریم.

حسینی درمورد اینکه آیا از روند نقل و انتقالات آلومینیوم راضی است، گفت: پنجره ما در نیم فصل سال گذشته بسته شد. در شروع فصل هم تا وقتی خواستیم کار را شروع کنیم، ۲ نفر از بهترین بازیکنان‌مان جدا شدند. یک بازیکن به تیم پولدار رفت و یک نفر هم سرباز شد که جایگزین پیدا کردن برای آن‌ها بسیار سخت بود. در این بازار رقابتی نقل و انتقالات، هرچه در توانمان بود انجام دادیم و بیشتر نمی‌توانستیم انجام بدهیم. مجبوریم بار دیگر به جوانان اعتماد کرده و بجنگیم. فشار مضاعفی به مجموعه‌مان آمد. به آن شکل نقل و انتقالاتی نداشتیم. باشگاه هم حمایت کرد، اما رقابت نابرابر بود.

وی اضافه کرد: در این چند بازی هم تاوان جوانگرایی را دادیم. بازی‌ای که باید می‌بردیم، پنالتی‌مان گل نشد. در دیدار قبلی مهاجم روی نیمکت نداشتم. در مجموع به تیم ایمان دارم و خوشبینم. باشگاه هم حمایت می‌کند. اتفاقی است که در فوتبال ایران افتاده، یک رقابت نابرابر است که هیچ وقت به آن اعتراض نمی‌کنیم. فوتبال ما دولتی است. هرچند مردم دوست دارند ستاره‌ها به تیمشان بیایند، اما ما دوست داریم باکیفیت‌ها به لیگ ایران بیایند که به فوتبال ما کمک شود.

سرمربی آلومینیوم درمورد بازی با پرسپولیس، تصریح کرد: بازی بسیار سختی است. پرسپولیس توانست مقابل الاهلی یک بازی خیلی خوب و قوی انجام بدهد. از طرفی اندازه ۲ تیم بازیکن دارد. امیدوارم زمین شهرقدس اجازه یک بازی خوب به هر ۲ تیم بدهد. اطمینان دارم بازی خوبی می‌شود. بچه‌های ما هم آمادگی خوبی دارند. برای این مسابقه لحظه‌شماری می‌کنند.

حسینی درخصوص استفاده از VAR در بازی‌های آلومینیوم، توضیح داد: VAR خیلی خوب است، اما به این شرط که مثل سایر کشور‌ها خط‌کشی‌هایش انجام و دوربین‌هایش باشد تا داوران VAR سرعت عمل بیشتر و دقت بهتری داشته باشند. به شرط پیاده شدن مانند استاندارد‌های جهانی خوب است.

وی درباره تبحر خود به بازی کردن مقابل پرسپولیس و اینکه آیا ابزار لازم لازم برای رسیدن به اهدافش در دیدار فردا را دارد، گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد. سعی داریم با توجه به شناخت‌مان از تیم خیلی خوب و باکیفیت پرسپولیس یک بازی خیلی خوب انجام بدهیم. فوتبال هم بازی اتفاقات و اشتباهات است. بازیکنان ما توجیه شده‌اند که باید مقابل پرسپولیس چگونه بازی کنند. امیدوارم فردا روزمان باشد و برخلاف دیدار‌های قبلی مقداری هم شانس بیاوریم. هر بازی هم شرایط خاص خودش را دارد. دیدار‌های قبلی ما مقابل پرسپولیس دلیلی بر تکرار آن عملکرد در بازی فردا نیست. پرسپولیس تیم باکیفیت، قوی و ریشه‌داری است.

سرمربی آلومینیوم درباره برگزاری دربی در اراک عنوان کرد: اگر چیزی نگوییم بهتر است (باخنده)

حسینی درمورد دلیل قرارداد نبستن با کوین یامگا و منتظر محمد، توضیح داد: در ریز بحث‌ها نیستم، اما خودشان تصمیم گرفتند به تیم دیگری بروند. ما پیشنهاد دادیم و با آن‌ها مذاکره کردیم. به هر شکل مدیرعامل جدید نساجی با این ۲ بازیکن ارتباط بهتری داشت و خودشان تصمیم گرفتند به این تیم بروند.

وی درپاسخ به این سوال که آیا یامگا می‌تواند در لیگ برتر بازی کند، گفت: بهتر است من درباره‌اش نظری ندهم. او بازیکن بسیار باشخصیت و خوبی است، اما خودش تصمیم گرفت با توجه به اتفاق بدی که برایش افتاد، بار دیگر بجنگد و اسمش را مطرح کند. تصمیم شخصی‌است که این جوان گرفته و ان‌شاءالله موفق باشد.

سرمربی آلومینیوم درباره احتمال جذب بازیکن جدید طبق سهمیه فیفا؛ توضیح داد: ما خیلی جا داریم. گفتم اصلا در بحث نقل و انتقالات ایران به جز هرج و مرج چیزی ندیدم و ما هم وارد این بازی نمی‌شویم. کار خودمان را می‌کنیم. سعی داریم با تمرینات، راه درست را برویم. جذب مداوم بازیکن، کار بزرگی نیست. بهترین کار این است از نیرو‌های خود، بهترین بازی را بگیرید. اگر خدا بخواهد و اتفاقات فوتبالی اجازه بدهد از نیرو‌های خود بهترین استفاده را می‌کنیم و در ادامه اگر نیاز بود و بازیکنی توانست به ما کمک کند، سراغ جذبش می‌رویم.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: البته بودجه ما خیلی محدود است و نمی‌توانیم حرکت زیادی بزنیم. نهایت بودجه ما یک دهم یا یک هشتم تیم‌های دیگر است. روی این حساب باید با اعتماد به نیرو‌های خودمان زحمت بکشیم. فوتبال این نیست همیشه بازیکن بگیریم. تا جایی که در توان داشتیم بازیکن گرفتیم و امیدوارم در ادامه هم این روند را حفظ کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *