سفارت ایران در بیروت: شایعات درباره وضعیت بینایی امانی صحت ندارد

10:10 - 28 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۷۲۲
سفارت ایران در بیروت: شایعات درباره وضعیت بینایی امانی صحت ندارد
سفارت ایران در بیروت با انتشار پیام‌هایی اعلام کرد که وضعیت سفیر ایران در بیروت تحت کنترل است و خطری وی را تهدید نمی‌کند.

خبرگزاری میزان - سفارت ایران در بیروت گزارش داد: سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان به اطلاع هموطنان عزیز و اصحاب رسانه می‌رساند که روند درمان آقای امانی، سفیر محترم، به‌خوبی پیش می‌رود و شایعات منتشرشده در مورد وضعیت جسمی و شرایط بینایی آقای امانی، عاری از صحت است.

مجتبی امانی، سفیر ایران در بیروت، در جریان انفجار پیجرها در لبنان به‌طور سطحی مجروح شده بود.

سفارت ایران در لبنانی در ادامه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: وضعیت آقای امانی، تحت کنترل است و شرایط ایشان حاد نیست و خطری ایشان را تهدید نمی‌کند.

 

سفارت ایران در بیروت: شایعات درباره وضعیت بینایی امانی صحت ندارد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان همچنین تصریح کرد: سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان تجاوز گناه‌آلود اسرائیل که لبنان را هدف قرار داد و منجر به شهادت شهدا و تعداد زیادی مجروح شد، به‌شدت محکوم می‌کند؛ ایران بر همبستگی کامل خود با دولت، مردم و مقاومت لبنان در برابر این تروریسم خائنانه که جنایت جنگی محسوب می‌شود و نمی‌توان آن را از سلسله نسل‌کشی‌هایی که مردم فلسطین در نوار غزه در معرض آن هستند جدا کرد و جنون لجام‌گسیخته اسرائیل که امنیت و ثبات منطقه را تهدید می‌کند، تاکید می‌کند؛ خون‌های بیگناهی که ریخته شد، عزم مردم لبنان برای دفاع از سرزمینشان را تضعیف نخواهد کرد، بلکه انسجام آن‌ها را در برابر نازیسم اسرائیل تقویت خواهد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *