بارش باران در ۵ استان کشور

11:27 - 27 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۵۳۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بارش باران در ۵ استان کشور
کارشناس سازمان هواشناسی از پیش‌بینی افزایش ابر و بارش باران در ۵ استان طی امروز خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی، اعلام کرد: امروز، سه‌شنبه ۲۷ شهریور، در نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و شمال سمنان افزایش ابر و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا، در گیلان، مازندران، برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، و همچنین پنج‌شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی ادامه داد: برای روز جمعه نیز در مناطق شمال غرب و گیلان، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد. همچنین، شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه به وزش باد و گردوخاک در برخی مناطق اشاره کرد: امروز در نوار شرقی و برخی مناطق غرب، و طی روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه در نوار شرقی، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، و همچنین جمعه و شنبه در غرب و برخی مناطق شمال غرب، وزش باد شدید و گردوخاک در برخی ساعات محتمل خواهد بود.

کارشناس هواشناسی همچنین به وضعیت آب‌های شمال و جنوب کشور پرداخت و گفت: روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه دریای خزر و روز‌های پنج‌شنبه و جمعه خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

رفیعی در خصوص وضعیت جوی تهران، اظهار کرد: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری همراه با افزایش باد پیش‌بینی شده است و بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۰ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

انتهای پیام/


برچسب ها: هواشناسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *