سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال: فکر نمی‌کردم به ایران برگردم/ دوباره برای کسب مدال می‌جنگیم + فیلم

15:59 - 26 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۴۲۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال: فکر نمی‌کردم به ایران برگردم/ دوباره برای کسب مدال می‌جنگیم + فیلم
سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: دوباره برای کسب مدال می‌جنگیم و تلاش خواهیم کرد که به مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کنیم.

خبرگزاری میزان - رافائل گویجوسا کاستیلو که امروز دوشنبه به عنوان سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد، درپیامی تصویری اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به عنوان سرمربی تیم ملی به ایران برمی‌گردم. ۱۰ سال پیش فکر نمی‌کردم که به ایران برگردم. من همچنان هندبال ایران را حتی زمانی که در قطر و در بازی‌های آسیایی برابر تیم ایران بازی کردم، دنبال می‌کردم.

وی ادامه داد: زمانی که به ایران برسم مسئولین فدراسیون، همه مربیان و بازیکنان ایران را ملاقات و کارم را با هندبال شروع خواهم کرد. دوباره برای کسب مدال می‌جنگیم و تلاش خواهیم کرد که به مسابقات قهرمانی جهان راه پیدا کنیم و به اصطلاح درب قهرمانی جهان را خواهیم زد.

سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: الان زمان کار کردن و فکر کردن به قهرمانی جهان است و در پی ایجاد انقلابی در این زمینه هستم. اولین ایده من این است که به ایران برسم و با مسئولین، بازیکنان و مربیان دیدار کنم و زمانی را برای آشنایی با سطح هندبال ایران و افرادی که با آن‌ها کار خواهم کرد، اختصاص می‌دهم و شروع می‌کنیم به برنامه‌ریزی و آشنایی با لیگ و بازیکنان و برنامه‌ریزی برای همه کار‌هایی که باید انجام بدهیم تا به اهدافمان برسیم.

کاستیلو در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم که دوباره به ایران برمی‌گردم و از رئیس فدراسیون به خاطر انتخاب و باوری که نسبت به من داشتند، تشکر می‌کنم. امیدوارم که بهترین عملکرد را در این مدت داشته باشم. همه وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهم تا دوباره به مدال و جام جهانی برسیم.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *