امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۰ نفر در مناطق سیل‌زده استان گلستان

9:27 - 26 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۳۰۲
دسته بندی: جامعه ، عمومی
امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۰ نفر در مناطق سیل‌زده استان گلستان
مدیرعامل هلال احمر استان گلستان با تاکید بر اینکه عملیات امدادرسانی به مناطق سیل‌زده ادامه دارد، از امدادرسانی به ۲۰۰ نفر خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ قاسم غریب‌آبادی در رابطه با آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان گلستان اظهار کرد: در پی صدور اطلاعیه‌های هواشناسی مبنی بر وقوع بارش شدید و احتمال سیلاب در نقاط مختلف استان گلستان، تمامی تیم‌های امدادی در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی افزود: بیشترین خدمات رسانی در مناطق تحت تاثیر بارندگی شدید ۲۴ ساعت گذشته گلستان مربوط به آبگرفتگی معابر و منازل بود که نیرو‌های امدادی هلال احمر از همان دقایق نخست برای ارائه خدمات در مناطق حادثه دیده حاضر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: بیشترین آبگرفتگی معابر و منازل در شهرستان‌های کلاله، مراوه‌تپه و گرگان شامل ۲۷ منطقه شهری، روستایی و محلات بوده و تا کنون به ۲۰۰ نفر شامل ۶۱ خانوار امدادرسانی شده و به مناطق امن منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد: ۵۱ نیروی هلال احمر در قالب ۱۰ تیم با استفاده از ۱۱ دستگاه آمبولانس، خودرو و موتورسیکلت، خدمات‌رسانی به خانواده‌های تحت تاثیر آبگرفتگی را انجام دادند. در شهرستان گرگان تا کنون ۵۰ کیلو نایلون پوششی توزیع شده، در شهرستان کلاله ۲۸۴ تخته پتو، ۷۲ تخته موکت، ۲۸ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۹ ست ظروف و ۳۵ کیلوگرم نایلون پوششی توزیع شده است.

غریب آبادی افزود: عملیات کماکان ادامه دارد و عوامل امدادی کل استان تا مساعد شدن شرایط جوی در آماده‌باش کامل هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *