مزایده فروش موتور‌های سنگین تمدید شد

9:19 - 26 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۳۰۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مزایده فروش موتور‌های سنگین تمدید شد
مزایده فروش موتور‌های سنگین اموال تملیکی به دلیل بروز مشکلات و اختلال در سامانه ستاد الکترونیک دولت تمدید شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده‌های شماره ۶۰۴ و ۶۰۵ الکترونیکی این سازمان به دلیل اختلال در سامانه ستاد الکترونیک دولت تمدید شد.

براین اساس تاریخ شروع بازدید و ارائه پیشنهاد از ۲۲ شهریور به ۲۵ شهریور اصلاح شد؛ بنابراین تاریخ پایان مهلت بازدید و ارائه پیشنهاد و مهلت دریافت اسناد از تاریخ ۲۶ شهریور به ۲۸ شهریور تغییر کرد.

همچنین رمزگشایی و اعلام برندگان مزایده بجای ۲۸ شهریور، یکم مهرماه انجام خواهد شد.

پیشتر سعید غلامی باغی معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفته بود این مزایده مربوط به موتورسیکلت‌های ۲۵۰ تا ۴۵۰ سی‌سی است که در آن ۹۱ موتور به ارزش ۶ میلیارد تومان در ۹ استان عرضه می‌شود. ۹ استان اردبیل، بوشهر، خراسان شمالی، خراسان رضوی، زنجان، فارس، کردستان، کرمانشاه و گیلان میزبان برگزاری این دوره از مزایده هستند که تمام دستگاه‌های دولتی، نظامی، انتظامی و امنیتی امکان مشارکت در مزایده را دارند.

عرضه ۶۰ موتور سنگین بالای ۴۵۰ سی‌سی به ارزش کارشناسی ۱۰ میلیارد تومان در ۱۳ استان در دستور کار است که تنها دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و اورژانس و محیط زیست مجاز به شرکت در این مزایده هستند.

متقاضیان برای شرکت در مزایده‌ها می‌توانند به سامانه ستاد الکترونیک دولت مراجعه و از آن طریق اقدام و پیشنهاد قیمت ارائه کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *