نشست رئیس قوه قضاییه با اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس

۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱:۵۶
کد خبر: ۴۷۹۳۲۵۴
دسته بندی‌: عکس ، حقوق و قضا عکاس : علی شیربند
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در ادامه سلسله جلسات و نشست‌‎های هم‌اندیشی خود با اعضای کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی، در نخستین ماه‌های آغاز به کار مجلس دوازدهم، با اعضای کمیسیون «حقوقی و قضایی» مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای برگزار کرد.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
محمدصالح رضاخانی مدیر آموزش و پرورش و فرماندار اسبق رامسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
0
0
با سلام.صحبت های آقای اژه ای در این دیدا. واقعا مبنایی و راهگشا است.که مسئولین ذیربط در آن قوه بایدپیگیر اجرایی شدن آن باشند.ان شاءالله
اما نکته ای فرمودندکه عموم مردم به عینه تقریبا درکشور می بینند.ساخت وساز غیر مجاز بعد تخریب و خندیدن مردم و عدم جلوگیری در ابتدای ساخت و ساز.
مصداق این فرمایشات الآن در شهرستان زیبای رامسر با تعرض به قانون و حریم میراث،علی رغم مخالفت صریح دادستان شهرستان و رییس دادگستری وقت مازندران در سیمای استانی و فرماندار و امام جمعه و رسانه هاو... درابتدای کار و در حال انجام است.
متاسفانه ۳۰ متر قبل از این سازه، ساختمان دیگری با تخلف ساخته شد و بعضی از متخلفین دولتی، در حال سپری کردن مجازات خود هستند.
آیا قوه قضائیه و در راس آن، آقای اژه ای در شروع این سازه به بازرس ویژه خود دستور مشاهده میدانی و رسیدگی عاجل به تخلف قانونی در معرض دید مردم مظلوم رامسر و گردشگران معترض خواهد داد???
تا بعداز ساخت برج ۱۱ طبقه غیر قانونی، همه شاهد خنده و بی اعتمادی مردم نشویم.
ازمسئول معزز آن خبرگزاری که زمینه این ارتباط و بیان نگرانی جدی مردم رو فراهم نمودند تشکر می شود؛ و از طرفی انتظار پیگیری این حقوق عامه را داریم و منتظر اعلام نتیجه هستیم.
آمادگی ارائه مستندات متقن هم در بازدید میدانی در محل تخلف هستیم.