کدام سلبریتی‌ها طرفدار کاملا هریس هستند؟ تیلور سوئیفت، جورج کلونی، جنیفر لوپز و دیگران!

7:48 - 04 مهر 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۲۴۷
کدام سلبریتی‌ها طرفدار کاملا هریس هستند؟ تیلور سوئیفت، جورج کلونی، جنیفر لوپز و دیگران!
حمایت دو چندان سلبریتی‌ها از نماینده دموکرات‌ها در رقابت ریاست‌جمهوری آمریکا، نشان از همبستگی و همفکری هالیوود و حزب سیاسی حاکم در آمریکا است.

خبرگزاری میزان - غلط یا درست، سلبریتی‌ها نقش پررنگی در مسائلی که تخصص آن‌ها نیست، پیدا کرده‌اند. عموم هنرمندان مشهور، تا چند دهه پیش، به عنوان یک فعال سیاسی شناخته نمی‌شدند.

بت‌سازی از سلبریتی‌ها سبب شد تا مردم برای عقاید و باورهای این افراد نیز به مرور زمان ارزش بیش از حد قائل شوند. جدای از اینکه برخی از هنرمندان، سهوا یا عمدا در زمین منافع معاند توپ می‌زنند، اما برخی با توجه به توصیه‌های افرادی که «چهره یک سلبریتی» را در انظار عمومی مدیریت می‌کند، مواضعی را می‌گیرند که شاید قلبا به آن‌ها باوری نداشته باشند.

با توجه به صنعتی شدن «هنر»، سلبریتی‌ها نیز مواضع و تفکراتی را تبلیغ می‌کنند که در بلند مدت به نفع جیب آن‌ها باشد. برای چهره‌های معروف در آمریکا، مثل روز روشن است که اگر از ترامپ حمایت کنند، علاوه بر اینکه دیگر به محفل‌های هالیوودی دعوت نمی‌شوند، بلکه ممکن است فیلم‌ها و سریال‌های خوب (پر خرج و پر مخاطب) به آن‌ها پیشنهاد نشود. به همین علت برخی از آنان حتی اگر موضع ناهمسو با جریان اصلی هالیوود داشته باشند، عقیده خود را بر زبان نیاورده و غالبا می‌گویند «فرد سیاسی نیستم.»

اغلب هنرمندان مشهور، تفکرات چپ و لیبرال دارند. با اینکه تفکرات چپ‌گرایانه با مواضع کمونیستی و سوسیالیستی هم‌پوشانی دارد، اما سلبریتی‌ها به علت کسب درآمد بیشتر (یا اخذ اقامت و شهروندی)، مواضع سیاسی خود را تنظیم می‌کنند.

سلبریتی‌های حامی کاملا هریس

نماینده دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، دوستان فراوانی در هالیوود دارد؛ حتی رابطه هریس با شوهرش نیز در یکی از محفل‌های هالیوودی، آغاز شده بود. بیانسه (او میلیون‌ها دلار را به کمپین هریس کمک کرده است)، جورج کلونی، اوا لونگریا و تیلور سوئیفت محبوب‌ترین و معروف‌ترین سلبریتی در ایالات متحده جزو کسانی هستند که به صورت رسمی حمایت خود را از نامزد دموکرات‌ها اعلام کرده‌اند.

حمایت تیلور سوئیفت از کاملا هریس

کدام سلبریتی‌ها طرفدار کاملا هریس هستند؟

بر کسی در آمریکا پوشیده نبود که ملکه پاپ، در این دوره از کدام نامزد حمایت خواهد کرد؛ مسئله فقط این بود که سوئیفت، به چه اندازه برای نماینده لیبرال‌ها، مایه خواهد گذاشت.

خواننده آمریکایی، پردرآمدترین هنرمند سال ۲۰۲۳ بود. کنسرت‌ها و اکران فیلم کنسرت سوئیفت، گردش مالی ۵ میلیارد دلاری در آمریکا ایجاد کرده بود و یک سالی می‌شود که به او لقب بیلیونر را نیز داده‌اند.

خواننده «آرزو داشتم مرد بهتری بودی»، بلافاصله پس از اتمام مناظره ترامپ و هریس، در پستی در اینستاگرام، حمایت خود را از نامزد دموکرات‌ها اعلام کرد و نوشت: «من به‌عنوان یک رای‌دهنده، تمامی برنامه‌های دو نامزد را با دقت خوانده و بررسی کردم... چندی پیش مطلع شدم که در وبسایت دونالد ترامپ، تصویری ساخته شده با هوش مصنوعی، حمایت من را از او تبلیغ می‌کند. این مسئله وحشت من را از هوش مصنوعی و اطلاعات‌ غلط دو چندان کرد. به همین علت دیدم که باید موضع خودم را رسما اعلام کنم. من به کاملا هریس رای خواهم داد. او برای حقوق و ارزش‌هایی که من به آن‌ها اعتقاد دارم، می‌جنگد... تیم والز نیز انتخاب بسیار شایسته‌ای بود، او دهه‌ها برای حقوق گروه‌های جنسی نوظهور و حقوق بارداری مبارزه کرده است.»

سراینده آهنگ «زن دیوانه»، در پایان این پست نوشت :«با عشق و امید، تیلیور سوئیفت، زن بی‌فرزند عشق گربه»

علت اینکه سوئیفت از عبارت «زن بی‌فرزند عشق گربه» استفاده کرده بود، تسویه حساب با جی‌دی ونس معاون ترامپ است. نفر دوم بلیت جمهوری‌خواهان در یکی از مصاحبه‌های خود گفته بود که «یکسری زن بی‌فرزند عشق گربه، سکان هدایت کشور آمریکا را در دست گرفته‌اند.» این حرف ونس، با واکنش‌های تندی همراه شد.

البته تمامی واکنش‌ها به حمایت سوئیفت از هریس، مثبت نبود. تعداد قابل توجهی از کاربران در توییتر می‌گفتند: «یک بیلیونر، از دردهای گرانی مردم عادی خبری ندارد. او وقتی به خرید می‌رود، به مانده حساب خود نگاه نمی‌کند و سر دوراهی پرداخت قسط‌ها یا سیر کردن بچه‌ها، قرار نمی‌گیرد.»

عده‌ای از کاربران مشهور نیز اشاره داشتند: «تیلور سوئیفت، یک امپراتوری چند میلیارد دلاری را با خواندن آهنگ‌هایی درباره «انتخاب غلط» ساخته است و امروز کاملا هریس را انتخاب کرد.»

حمایت چارلی اکس‌سی‌اکس از کاملا هریس

کدام سلبریتی‌ها طرفدار کاملا هریس هستند؟

خواننده انگلیسی در صفحه شخصی خودش برای حمایت از نامزد دموکرات‌ها نوشت: «کاملا برت است» kamala IS brat. واژه برت brat به زنان بی‌بندوبار و سیگاری گفته می‌شود که هر کاری دوست دارند، می‌کنند!

جالب است که تیم هریس، این لقب را به‌منزله توهین ندید و در توییتر رسمی کمپین این حرف را بازنشر دادند!

دموکرات‌ها می‌دانند که اگر رای‌دهندگان جوان را به پای صندوق‌ها بکشانند، شانس هریس را برای پیروزی در انتخابات بیشتر خواهند کرد. بنابراین از مفاهیم ترند شده در فضای آنلاین، نهایت استفاده را می‌کنند.

حمایت جنیفر لوپز از کاملا هریس

کدام سلبریتی‌ها طرفدار کاملا هریس هستند؟

خواننده مشهور لاتینا چندی پیش برای بار دوم از بن افلک و بار چهارم در مجموع از افراد مختلف، طلاق گرفته است. او در برنامه تلویزیونی اوپرا وینفری حاضر شد و مردم آمریکا را از انتخاب خود برای آینده ایالات متحده، مطلع کرد.

حمایت بیلی آیلیش از کاملا هریس

کدام سلبریتی‌ها طرفدار کاملا هریس هستند؟

سراینده ترانه «مَرد بد»، در ویدیویی به‌همراه برادرش حمایت خود را از نامزد دموکرات‌ها اعلام کردند و به فالورهای خود توصیه کرد که برنامه برای رای دادن داشته باشند.

بن استیلر

کدام سلبریتی‌ها طرفدار کاملا هریس هستند؟

بازیگر مشهور یهودی جزو آن دسته ستاره‌های هالیوود است که به جمع «کمدین‌ها برای هریس» پیوست.

جان لجند

کدام سلبریتی‌ها طرفدار کاملا هریس هستند؟

خواننده آمریکایی در مجمع ملی دموکرات‌ها حضور داشت و چند آهنگ را نیز اجرا کرد.

جیسون بیتمن

کدام سلبریتی‌ها طرفدار کاملا هریس هستند؟

این بازیگر نیز به جمع »کمدین‌ها برای هریس» پیوست.

جولیا لوئی دریفوس

کدام سلبریتی‌ها طرفدار کاملا هریس هستند؟

این بازیگر برای هفت فصل در نقش معاون رئیس‌جمهور آمریکا در سریال Veep ظاهر شد. علاوه بر اینکه او نقش یک دموکرات را بازی می‌کرد، بلکه همیشه گلایه داشت که چرا یک زن نمی‌تواند از زیر سایه مردها در فضای سیاسی آمریکا، خارج شود!

دریفوس نیز در مجمع ملی دموکرات‌ها سخنرانی کرد.

اوا لونگریا

کدام سلبریتی‌ها طرفدار کاملا هریس هستند؟

این بازیگر از ستاره‌های اصلی مجموعه سریال‌های «کدبانوهای وامانده» بوده و در شب آخر مجمع ملی دموکرات‌ها نیز صحبت کرد.

مل بروکس

کدام سلبریتی‌ها طرفدار کاملا هریس هستند؟

کمدین و بازیگر مشهور یهودی در صفحه شخصی خود نوشت: «من گربه ندارم، پس همین سگ کافیست! اما مثل تیلور سوئیف من هم تمام عیار از کاملا هریس حمایت می‌کنم.

اوپرا وینفری

کدام سلبریتی‌ها طرفدار کاملا هریس هستند؟

علاوه بر اینکه این بیلیونر سیاه‌پوست در مجمع ملی دموکرات‌ها صحبت کرد، چند شب پیش، هریس را به برنامه تلویزیونی خود دعوت کرد و جمعی دیگر از سلبریتی‌ها نیز در تماس تصویری حمایت خود را از نماینده چپ‌گرایان اعلام کردند.

جالب است سخرانی وینفری در کنوایسیون دموکرات‌ها دقیقا پس از سخنرانی یکی از سیاست‌مداران سوسیالیست دموکرات‌ها در حالی رخ داد که این نماینده کنگره، فریاد جلوگیری از زیاده‌خواهی بیلیونرها و گرفتن حق مردم از سرمایه‌داران را سر می‌داد!

جی‌جی آبرامز

کدام سلبریتی‌ها طرفدار کاملا هریس هستند؟

کارگردان هالیوودی پشت چند شکست اخیر مجموعه فیلم‌های جنگ‌های ستاره‌ای، به تجمع «آقایان سفید برای هریس» پیوست.

آبری پلازا

این بازیگر نیز تصویر از خود را با گربه‌اش در اینستاگرام منتشر کرد و زیر آن نوشت: «هریس والز»

جورج کلونی

کدام سلبریتی‌ها طرفدار کاملا هریس هستند؟

جالب است که این ستاره هالیوودی، چند روز پیش از مناظره ترامپ و بایدن، رویداد جمع‌آوری کمک‌های مالی برای برای بایدن برگزار کرد و گفت که ما به او برای نجات آمریکا نیاز داریم. اما پس از نمایش فاجعانه پیر دموکرات‌ها در رویارویی با نماینده محافظه‌کاران، کلونی یادداشتی در نیویورک‌تایمز نوشت و از بایدن خواست تا برای نجات آمریکا، از رقابت کناره‌گیری کند!

مسئله این جاست که زوال بایدن، طی یک شب رخ نداده بود و بازیگر «یازده یار اوشن» می‌دانست که برای چه کسی 30 میلیون دلار کمک مالی جمع کرده است.

باربارا استرایسند

کدام سلبریتی‌ها طرفدار کاملا هریس هستند؟

بازیگر کهنه‌کار یهودی، به محض کنار رفتن بایدن از رقابت، حمایت خود را از کاملا هریس اعلام کرد.

جیمی لی کرتیس

کدام سلبریتی‌ها طرفدار کاملا هریس هستند؟این بازیگر نیز حمایت خود را در اینستاگرام اعلام کرد و نوشت: «من از رئیس‌جمهور بایدن متشکرم که از رقابت کنار رفت و کاملا هریس را به‌عنوان جانشین خود معرفی کرد. او آزمون خود را پس داده و حامی رنگین‌پوستان و زنان است.

 

این فهرست در حال تکمیل است...

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *