انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد/ رونمایی از نرم افزار و سرود ملی فدراسیون

16:59 - 25 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۲۳۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد/ رونمایی از نرم افزار و سرود ملی فدراسیون
انتخابات داخلی هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، ظهر امروز (یکشنبه) و در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی انتخابات داخلی هیئت رئیسه با رای‌گیری از اعضای حاضر در مجمع برگزار شد. 

در این انتخابات روهام ابوطالبی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان مازندران، محمدحسین زاهدی‌فر رییس هیئت ورزش‌های همگانی استان بوشهر، لعبت خلیلی کاندیدای خزانه‌داری، شهرام علم کاندیدای نایب رئیسی، ناهیده جباری کاندیدای کارشناس خبره و حسین اجاقی کاندیدای کارشناسی خبره اعلام کاندیداتوری کردند که در نهایت طبق آرا و از ۴۷ نفر رای دهنده، ناهیده جباری با ۴۴ رای، شهرام علم با ۴۲ رای، لعبت خلیلی با ۳۴ رای، حسین اوجاقی با ۳۱ رای و محمدحسین زاهدی‌فر با ۲۵ رای به عنوان اعضای هیئت رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی از سوی مجمع رای اعتماد گرفتند.

 

انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد/ رونمایی از نرم افزار و سرود ملی فدراسیون

رونمایی از سرود ملی و نرم افزار کاربردی ورزش همگانی

در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون ورزش‌های همگانی از نرم افزار کاربردی و ملی فدراسیون ورزش‌های همگانی با نام گامیران با حضور سینا کلهر معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان، علی خلیلی رییس فدراسیون، شهرام علم سرپرست نایب رییسی، شبنم کلاهی سرپرست نایب رییسی بانوان و روسای هیئت‌های استانی ورزش همگانی رونمایی شد.

این نرم افزار با شعار "گامی در جهت سلامت عمومی ایرانیان" و به منظور توسعه فعالیت بدنی و کاهش کم تحرکی طراحی شده و از این پس قرار است تمامی چالش‌های سلامت‌محور و همچنین برنامه‌های پیاده‌روی فدراسیون ورزش‌های همگانی از طریق این نرم‌افزار به اطلاع عموم برسد.

نرم‌افزار ملی گامیران به همت کمیته روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی و نبوغ مهندسین جوان و نخبه ایرانی راه‌اندازی شده و هم اکنون امکان بارگذاری این نرم‌افزار در فضای مجازی برای علاقمندان میسر است.

همچنین از موسیقی و سرود ملی فدراسیون ورزش‌های همگانی که به همت کمیته روابط عمومی این فدراسیون ساخته شده رونمایی شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *