تحولات فلسطین|

ضربه مقاومت به اشغالگران در رفح؛ سخنگوی القسام: عملیات یمن را تبریک می‌گوییم

13:29 - 25 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۱۷۳
ضربه مقاومت به اشغالگران در رفح؛ سخنگوی القسام: عملیات یمن را تبریک می‌گوییم
مبارزان مقاومت درپی ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، نظامیان صهیونیست را در یک کمین گرفتار کرده و هدف قرار دادند.

خبرگزاری میزان - گردان‌های القسام اعلام کرد طی عملیاتی ترکیبی در شرق رفح در جنوب نوار غزه ضربه سختی به نظامیان رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

القسام تاکید کرد که مبارزان این گردان‌ها یک بولدوزر نظامی رژیم صهیونیستی از نوع دی۹ را در نزدیکی مسجد عبادالرحمان در محله الجنینه، شرق رفح با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند.

مبارزان مقاومت به‌محض رسیدن نیرو‌های پشتیبانی دشمن، یک نفربر اشغالگران را که تعدادی نظامی صهیونیست در اطراف آن حضور داشتند، با راکتی دیگر هدف قرار دادند که طی آن همه این نیرو‌ها کشته و زخمی شدند. 

استفاده ارتش رژیم صهیونیستی از مهاجران آفریقایی در جنگ علیه غزه 

روزنامه عبری‌زبان هاآرتص فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه از مهاجران آفریقایی استفاده می‌کند.

این روزنامه اشاره کرد، عملیات‌هایی که مهاجران آفریقایی در آن مشارکت می‌کنند، جان آن‌ها را به‌خطر می‌اندازد.

هاآرتص بیان کرد که رژیم صهیونیستی مهاجران آفریقایی را با وعده دادن اقامت دائم به آن‌ها در مقابل شرکت در جنگ علیه غزه وسوسه می‌کند، اما با این حال برخلاف وعده‌ای که به این افراد داده، تاکنون به هیچ‌یک از آن‌ها اقامت نداده است.

شهدای جنگ علیه غزه به ۴۱ هزار و ۲۰۶ نفر افزایش یافت 

وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ قتل‌عام دیگر را علیه غیرنظامیان فلسطینی در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه اضافه کرد که در این حمله‌ها ۲۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۵۷ نفر نیز مجروح شدند.

شمار شهدای جنگ علیه غزه از ۷ اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به ۴۱ هزار و ۲۰۶ نفر و شمار مجروحان نیز به ۹۵ هزار و ۳۳۷ نفر افزایش یافت.

هنوز هزاران نفر در نوار غزه مفقود و زیر آوار هستند.

بازداشت ۱۵ معترض در اراضی اشغالی

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پلیس این رژیم ۱۵ تظاهرکننده را در تل‌آویو در جریان تظاهراتی که خواستار بازگشت زندانیان بودند بازداشت کرد 

حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه

درپی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در غرب اردوگاه آوارگان النصیرات در مرکز نوار غزه شماری شهید و مجروح شدند؛ ارتش اشغالگر همچنین ساختمان‌های مسکونی را در محله تل‌السلطان و همچنین منطقه المواصی در غرب شهر رفح بمباران کرد.

تحولات کرانه باختری

نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به منطقه جنوبی شهر الخلیل حمله کرده و به خانه‌ها یورش بردند.

در همین حال، شهرک‌نشینان به خانه‌های فلسطینی‌ها در محله جابر و وواد الحصین در شهر الخلیل تیراندازی کردند.

سخنگوی القسام: عملیات یمن را تبریک می‌گوییم

ابوعبیده، سخنگوی القسام طی بیانیه‌ای عملیات موشکی یمن را علیه اراضی اشغالی تبریک گفت.

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام گفت: عملیات کیفی انجام‌شده از سوی نیرو‌های مسلح یمن که یک پایگاه نظامی را در نزدیکی تل‌آویو هدف قرار داد، تبریک می‌گوییم؛ ما برای مواضع برادرانمان در یمن ارزش قائل هستیم.

وی تاکید کرد: سلاح استفاده شده و هدف مورد حمله قرار گرفته اقدامی منحصربه‌فرد است که در نبرد طوفان‌الاقصی اثرگذار خواهد بود.

سخنگوی گردان‌های القسام، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی هنوز در باتلاق غزه گرفتار است و این رژیم و متحدانش در خنثی کردن یا رهگیری یک موشک ناکام هستند؛ رژیمی که موفق به رهگیری موشک نشد، قادر به گسترش جنگ در جبهه‌های جدید نیست.

ابوعبیده در پایان، گفت: گسترش جنگ به جبهه‌های دیگر اقدامی احمقانه، به این معنی است که نتانیاهو نهاد فرسوده خود را به سوی فاجعه‌ای حتمی هدایت می‌کند.

شهادت ۵ فلسطینی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به غزه

یک منبع پزشکی روز یکشنبه از انتقال پیکر ۵ شهید فلسطینی به بیمارستان المعمدانی به دنبال حمله پهپادی اشغالگران به محله الزیتون در جنوب شرقی شهر غزه خبر داد.

آمار شهدای رسانه در غزه به ۱۷۳ نفر رسید

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه: پس از شهادت عبدالله شکشک خبرنگار فلسطینی، آمار شهدای رسانه در غزه از ۷ اکتبر تاکنون به ۱۷۳ نفر افزایش یافت.

 

در حال تکمیل...



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *