رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با ۸۶ نفر از مراجعان دستگاه قضایی دیدار کرد

10:49 - 25 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۱۲۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با ۸۶ نفر از مراجعان دستگاه قضایی دیدار کرد
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار مردمی به مشکلات مطرح شده از سوی ۸۶ نفر از مراجعان دستگاه قضایی رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان-دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان و معاونین وی در محل دفتر رئیس کل دادگستری استان برگزار شد و مسئولین قضایی استان هرمزگان با مراجعه کنندگان دیدار کردند.

در این دیدار به مشکلات و مطالبات حقوقی ۸۶ نفر از مراجعان در زمینه‌های مختلف قضایی از جمله تسریع در روند رسیدگی، تسریع در اجرای احکام، اعطاء مرخصی به زندانیان و دیگر موضوعات و مسائل مرتبط در محدوده مقررات قانونی رسیدگی شد.

در جریان برگزاری این دیدار، دادگستری استان هرمزگان از ساعات ابتدایی وقت اداری میزبان تعداد قابل توجهی از شهروندان بود که به منظور دیدار با مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان و دیگر مسئولین قضایی به این محل مراجعه کرده بودند.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در دیداری صمیمانه و رودررو پس از استماع مطالبات مردم و بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده، ضمن ارائه ارشادات لازم، جهت رسیدگی و رفع موانع موجود دستورات مقتضی را صادر کرد.

شایان ذکر است در پایان این دیدار، تعدادی از مراجعه کنندگان با تکمیل فرم نظرسنجی، ضمن ابراز خرسندی از روند پاسخگویی و تسریع در روند رسیدگی به مطالبات حقوقی و قضایی خود، خواستار تداوم برگزاری دیدار‌های مردمی در دادگستری هرمزگان شدند.

بر اساس برنامه عملیاتی دادگستری استان هرمزگان؛ اجرای دستورات رئیس قوه قضاییه در خصوص شفافیت و تسریع در پاسخگویی و رسیدگی به مطالبات مردم مهمترین اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی است و بر همین مبنا ارتباط مستقیم مردم با مسئولین یک اصل راهبردی محسوب شده و آگاهی از مشکلات و مسائل مراجعین آن هم از زبان خودشان بهترین راه حل به منظور رفع مشکلات موجود قلمداد می‌شود.

همچنین این برنامه‌ها با هدف نظارت مستقیم و میدانی بر عملکرد مراجع قضایی و تسریع در گره گشایی از کار مردم برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی: my.adliran.ir و اخذ نوبت در آن حضور پیدا کنند.

انتهای پیام /


برچسب ها: ملاقت مردمی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *