مهلت یک‌ ماهه وزیر میراث‌فرهنگی برای تعیین تکلیف باغ ۳۳ هکتاری رامسر

9:11 - 25 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۰۹۱
مهلت یک‌ ماهه وزیر میراث‌فرهنگی برای تعیین تکلیف باغ ۳۳ هکتاری رامسر
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای رفع موانع احیای باغ ۳۳ هکتاری رامسر مهلت یک ماهه تعیین کرد و گفت: این فرصت برای تعیین تکلیف پرونده این باغ توسط مدیریت و کارشناسان میراث‌فرهنگی در استان و تهران است.

خبرگزاری میزان - به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سیدرضا صالحی امیری عصر شنبه در نشست بررسی موانع احیای باغ ۳۳ هکتاری و به جریان انداختن پرونده ثبت جهانی منظر طبیعی و تاریخی رامسر گفت: در یک هفته پیش رو مسئولان محلی و استانی باید طی یک صورت جلسه رسمی مواضع خود پیرامون باغ را تدوین و ارسال کنند.

وی رامسر را نگین گردشگری ایران توصیف کرد و افزود: تکلیف پرونده باغ ۳۳ هکتاری رامسر باید تا یک ماه آینده شفاف و مشخص به استان اعلام و تکلیف هر دستگاه در این زمینه مشخص شود.

وزیر میراث فرهنگی گفتگو و توافق را علاج رفعِ هر چالشی برشمرد و اظهار کرد: طی یک ماه آینده باید تکلیف نهاد‌های متولی روشن تا مردم از مزایای باغ برخوردار شوند.

وی میراث‌فرهنگی را بستر گردشگری و گردشگری را پیشران توسعه معرفی کرد و افزود: نمی‌توان بدون جذابیت‌های این شهر و حفظ آن از گردشگر صحبت کرد و نمی‌توان بدون گردشگری از توسعه حرف زد.

انتهای پیام/


برچسب ها: میراث فرهنگی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *