امیرسرتیپ صباحی فرد:در اوج تهدید و تحریم دشمنان، توانمندی پدافند را ارتقاء دادیم

21:43 - 24 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۳۰۷۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
امیرسرتیپ صباحی فرد:در اوج تهدید و تحریم دشمنان، توانمندی پدافند را ارتقاء دادیم
  فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در شرایط تحریم و تهدید خوش درخشیدیم و همزمان از تحقیق، توسعه، تولید و تهدید غافل نشدیم.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ظهر امروز شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ در جمع فرماندهان مناطق و گروه‌های پدافندی این نیرو اظهار داشت: امروز طراحی و توسعه سامانه‌های مرتبط با علوم پدافندی به بازدارندگی پنهان و آشکار در برابر کشور‌هایی منجر شده که در برابر ایران ادعای قدرت طلبی دارند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ناخواسته وارد دفاع هوایی شدیم و امروز در این حوزه دارای قدرت هستیم، گفت: در شرایط تحریم و تهدید از سوی دشمنان، خوش درخشیدیدم و همزمان از تحقیق، توسعه، تولید و تهدید نیز غافل نشدیم.

وی بیان داشت: امروز پدافند هوایی سامانه‌های موشکی راداری پهپادی خود را مجهز به سامانه‌های اپتیک پسیو وغیر فعال کرده که هم توسط دشمن کشف نشود و در عین حال بتواند دشمن را کشف کند؛ یقینا این اقتدار به راحتی بدست نیامده است.

امیر سرتیپ صباحی فرد تاکید کرد: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، امروز تفکر شب حمله‌ای در مجموعه پدافند حاکم است و مرزبانان آسمان ایران به بهترین شکل ممکن آماده دفاع از مرز‌های هوایی کشورمان هستند.

وی با اشاره به اینکه پدافند ارتش با بهره گیری از سامانه‌های دفاعی هوشمند نوع و چگونگی تهدیدات را شناسایی و با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و با ذکاوت به مقتضای تهدیدات، بهترین مدل دفاع را بکار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اقتدار امروز پدافند مرهون خون ۲۵۰ هزار شهیدی است که از بزرگترین دارایی خود که جانشان بود گذشتند و ما باید امروز پاسدار خون شهیدان باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *