کنعانی: کشور‌های صادرکننده تسلیحات به رژیم صهیونیستی پاسخگوی جنایت المواصی باشند

15:18 - 21 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۶۴۲
کنعانی: کشور‌های صادرکننده تسلیحات به رژیم صهیونیستی پاسخگوی جنایت المواصی باشند
سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر لزوم پرهیز کشورهای غربی از نفاق و دروغگویی، گفت که مقام‌های کشور‌های صادرکننده تسلیحات مرگ‌بار به رژیم صهیونیستی به افکار عمومی جهان درباره تصاویر وحشتناک اردوگاه المواصی در خان‌یونس پس از بمباران رژیم صهیونیستی پاسخ دهند.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس درباره جنایت اخیر رژیم صهیونیستی علیه اردوگاه آوارگان المواصی در غزه، تصریح کرد که کشورهای صادرکننده تسلیحات به اراضی اشغالی در این جنایت‌ها باید پاسخگو باشند.

کنعانی نوشت: صادرکنندگان جنگ‌افزار، موشک و بمب‌های ممنوعه و ۲ هزار پوندی به رژیم صهیونیستی که مناطق شهری، منازل و اردوگاه‌های مسکونی آوارگان فلسطینی در غزه و کرانه غربی را مورد حمله قرار می‌دهد، چگونه به خود حق می‌دهند ایران را با ادعا‌های پوچ و بی‌اساس فروش موشک مورد تحریم قرار دهند؟!

به گفته وی، مقام‌های کشور‌های صادرکننده تسلیحات مرگ‌بار به رژیم صهیونیستی از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا و استرالیا به افکار عمومی جهان درباره تصاویر وحشتناک اردوگاه المواصی در خان‌یونس پس از بمباران توسط رژیم صهیونیستی پاسخ دهند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: نفاق و دروغگویی را کنار بگذارید.

رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود در نوار غزه، صبح روز گذشته چادر‌های اسکان آوارگان را در اردوگاه المواصی در خان‌یونس بمباران کرد.

در این حمله دست‌کم ۲۰ چادر اسکان آوارگان در یک منطقه پرجمعیت هدف قرار گرفت و ۴۰ نفر درپی این جنایت به شهادت رسیده و ۶۰ نفر دیگر مجروح شدند.

تصاویر منتشر شده از محل بمباران المواصی نشان می‌دهد که اصابت موشک‌های رژیم صهیونیستی موجب ایجاد گودال‌های چند متری شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *