امدادرسانی پلیس به خانواده گرفتار شده در کویر طبس

10:42 - 21 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۵۴۷
امدادرسانی پلیس به خانواده گرفتار شده در کویر طبس
فرمانده انتظامی شهرستان طبس از امدادرسانی ماموران پاسگاه انتظامی رباط خان به یک خانواده گرفتار شده در شن و ماسه‌های کویر این شهرستان، خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ عباس حسنی گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که یک خانواده در محور کویری خوربیابانک به طبس در شن‌های حاشیه جاده گرفتار شده و خودروی آن‌ها در داخل شن و ماسه گیر کرده است و درخواست امداد رسانی دارند که بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی رباط خان جهت امداد رسانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پلیس با توجه به تاریکی هوا و کویری بودن منطقه دست از تلاش خود برنداشته که در نهایت پس ازجستجوی فراوان، خودرو موردنظر را که یکدستگاه سمند بوده پیدا کردند و با توجه به اینکه خانواده گرفتار شده در کویر از حضور پلیس در این منطقه دلگرم شدند از ماموران درخواست امداد رسانی را داشتند که ماموران بلافاصله با استفاده از تجهیزات و وسایل در اختیار نسبت به خارج کردن خودروی آن‌ها از داخل شن و ماسه اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس با بیان این که خدمت به مردم و شهروندان از وظایف و افتخارات پلیس است، تصریح کرد: خانواده نجات یافته از این اقدام خداپسندانه ماموران بسیار خرسند شده و با تماس به سامانه ۱۹۷ از عملکرد ماموران پاسگاه رباط خان طبس ابراز رضایت کردند.

امدادرسانی پلیس به خانواده گرفتار شده در کویر طبس

انتهای پیام/


برچسب ها: فوریت های پلیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *