مزایده موتورسیکلت‌های اموال تملیکی برگزار می‌شود

12:25 - 20 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۳۷۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مزایده موتورسیکلت‌های اموال تملیکی برگزار می‌شود
معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مزایده موتورسیکلت‌های ۲۵۰ تا ۴۵۰ سی‌سی از ۲۲ شهریورماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی گفت: در راستای اجرای قانون بودجه ۱۴۰۳ کشور، مبنی بر فروش وسائل نقلیه در مزایده‌های سازمان اموال تملیکی از جمله موتورسیکلت‌های با حجم موتور کمتر از ۲۵۰ و بالای ۲۵۰ سی‌سی پس از برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های ذیربط از جمله پلیس راهور، وزارت کشور و... برگزاری مزایده‌هایی در این مورد در دستور کار قرار گرفت.

معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: مزایده موتور‌های با حجم کمتر از ۲۵۰ سی سی و قطعات منفصله با حجم موتور‌های مختلف از ابتدای سال در تمام مزایده‌های سراسری سازمان عرضه و به فروش گذاشته شد.

وی گفت:همچنین برای تعیین تکلیف موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی‌سی از شهریورماه سال جاری تا پایان سال ۱۴ مزایده محدود صرفا جهت مشارکت دستگاه‌های مشمول در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: مزایده شماره ۶۰۴ تا ۶۱۷ مربوط به مزایده‌های محدود موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی‌سی هستند و ۷ مزایده به موتورسیکلت‌های بین ۲۵۰ سی‌سی تا ۴۵۰ سی‌سی و ۷ مزایده هم موتورسیکلت‌های بالای ۴۵۰ سی‌سی اختصاص یافته است.

غلامی باغی ادامه داد: تمام دستگاه‌های دولتی، نظامی، انتظامی و امنیتی امکان مشارکت در مزایده موتورسیکلت‌های با حجم ۲۵۰ تا ۴۵۰ سی‌سی را دارند، اما برای شرکت در مزایده‌های موتورسیکلت‌های بالای ۴۵۰ سی‌سی مختص دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و اورژانس و محیط زیست است.

وی خاطرنشان کرد: نخستین مزایده‌های محدود در شهریورماه جاری برگزار می‌شود که مربوط به مزایده ۶۰۴ مربوط به موتورسیکلت‌های ۲۵۰ تا ۴۵۰ سی‌سی و مزایده ۶۰۵ مربوط به مزایده موتورسیکلت‌های بالای ۴۵۰ سی‌سی است.

معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: شروع بازدید از موتورسیکلت‌ها از روز پنجشنبه ۲۲ شهریورماه آغاز می‌شود و تا پایان روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه دستگاه‌های مشمول می‌توانند از موتورسیکلت‌ها در محل انبار‌ها بازدید و پیشنهاد‌های خود را در سامانه ستاد ایران ثبت کنند.

این عضو هیئت مدیره با بیان اینکه رمزگشایی این دو مزایده در تاریخ ۲۸ شهریورماه صورت می‌گیرد، افزود: از این پس هر ماه دو مزایده محدود جهت مشارکت دستگاه‌های مشمول برای خرید موتور سیکلت با حجم موتور ۲۵۰ تا ۴۵۰ سی‌سی و بالای ۴۵۰ سی‌سی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مکاتباتی با دستگاه‌های مشمول صورت گرفته تا نمایندگان مطلع خود را معرفی کنند و نیز فرایند ثبت نام در سامانه ستاد و اخذ امضای الکترونیکی و پیشنهاد برای مشارکت دستگاه‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *