افتتاح ورزشگاه آزادی با دیدار پرسپولیس و النصر؟

9:10 - 20 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۳۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
افتتاح ورزشگاه آزادی با دیدار پرسپولیس و النصر؟
دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر از احتمال افتتاح ورزشگاه آزادی با دیدار پرسپولیس و النصر خبر داد.

خبرگزاری میزان - در حالی که مسئول ورزشگاه آزادی اعلام کرده زمان مشخصی برای پایان فاز اول پروزه و زمان بهره‌برداری از آن نمی‌تواند بدهد، اما داوود رفعتی، دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر اظهار داشت: نمی‌خواهم ناامید کنم و یا امید الکی بدهم؛ با شرایط فعلی که استادیوم آزادی دارد، ان‌شاءالله بازی پرسپولیس - النصر (۲۹ بهمن) در این ورزشگاه انجام می‌شود؛ ولی استادیوم آزادی زودتر از این تاریخ آماده است.

به گزارش میزان، عملیات بازسازی ورزشگاه آزادی به صورت رسمی از تیرماه سال جاری و پس از امضای قرارداد با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) آغاز شده است که در مرحله نخست عملیات، ضلع غربی ورزشگاه شامل ۱۹ زون به همراه ۳ زون قبلی مجموع ۲۲ زون مورد مقاوم سازی، بازسازی و استانداردسازی قرار می‌گیرد.

با اتمام مقاوم سازی ضلع غربی طبقه دوم ورزشگاه آزادی، نصب صندلی‌های جدید این بخش آغاز شد. مراحل تولید و نصب این صندلی‌ها همزمان با عملیات مقاوم سازی ورزشگاه آزادی در حال انجام است و به مرور نزدیک به ۱۶ هزار صندلی جدید در زون‌های بازسازی شده طبقه دوم ورزشگاه آزادی نصب خواهد شد. با پایان عملیات عمرانی طبقه اول و بازسازی کامل جایگاه ویژه و خبرنگاران، VIP، CIP، ایجاد فضای مدیاسنتر خبرنگاران و تونل ورودی و خروجی مجزای خبرنگاران، صندلی گذاری این طبقه نیز آغاز خواهد شد. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *