ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دشتی افتتاح شد

8:07 - 20 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۳۰۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دشتی افتتاح شد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: روز گذشته ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دشتی افتتاح شد و امروز نیز سالن تشریح در شهرستان کنگان به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری میزان- رئیس قوه قضاییه تاکنون سه مرتبه به استان بوشهر سفر کرده است و در جریان این سفرها بخشی از مشکلات مردم این استان بررسی و حل شده است.

مهرانگیر رئیس کل دادگستری استان بوشهر در گفت‌وگو با میزان گفت: در جریان سفر‌های رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر، مسایل و مشکلات مردم استان مطرح و در راستای حل آن‌ها مصوباتی به تصویب رسید. یکی از مسایل مطرح شده نبود پزشکی قانونی در شهرستان دشتی بود که احداث ساختمان پزشکی قانونی این شهرستان در دستورکار قرار گرفت و روز گذشته ساختمان پزشکی قانونی این شهرستان افتتاح شد.  

وی افزود: جمعیت شهرستان دشتی حدود ۸۶ هزار نفر است که در گذشته مردم این شهرستان برای دریافت خدمات پزشکی قانونی باید مسافت حدود ۷۰ کیلومتری را طی کرده و به بوشهر مرکز استان مراجعه می‌کردند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: همچنین امروز سالن تشریح پزشکی قانونی شهرستان کنگان افتتاح می‌شود. در گذشته مردم این شهرستان نیز برای دریافت خدمات به بوشهر مراجعه می‌کردند. با افتتاح این سالن به مردم ۴ شهرستان کنگان، دیر، عسلویه و جم ارائه خدمت می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *