جانشین فرمانده کل انتظامی کشور: قانون بکارگیری سلاح نیازمند پیگیری در اسرع وقت است

10:24 - 19 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۱۶۳
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور: قانون بکارگیری سلاح نیازمند پیگیری در اسرع وقت است
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با وزیر دادگستری گفت: حمایت‌های همه جانبه قضایی از ماموران می‌تواند انگیزه بیشتر به آنان برای انجام موفقیت آمیز ماموریت‌ها بدهد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری پلیس؛ سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با امین حسین رحیمی وزیر دادگستری عنوان داشت: قانون بکارگیری سلاح نیازمند پیگیری در اسرع وقت است که از وزیر محترم دادگستری انتظار می‌رود پیگیری لازم را در این خصوص انجام و هرچه سریعتر نسبت به تصویب قانون بکارگیری سلاح اقدام شود.

وی با تأکید بر این که بایستی از مأموران در ماموریت‌ها حمایت شود، عنوان داشت: حمایت‌های همه جانبه قضایی از ماموران می‌تواند انگیزه بیشتر به آنان برای انجام موفقیت آمیز ماموریت‌ها بدهد.

جانشین فرمانده کل انتظامی با اشاره به تاثیرگذاری پابند‌های الکترونیکی و کاهش جرایم و کنترل مجرمان سابقه تصریح کرد: این رویکرد بسیار مهم است و بایستی موانع قانونی آن رفع شود.

سردار رضایی با بیان این که تناسبی بین جرم و مجازات وجود ندارد بر لزوم بازنگری قانون در این زمینه تاکید کرد و گفت: انجام اقدامات بازدارنده سلبی و ایجابی در راستای برخورد با جرایم امری مبرهن است و بایستی در مسیر اجرای قانون باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *