یادواره شهدا و حماسه‌سازان شمال غرب کشور در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

17:06 - 18 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۲۰۸۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
یادواره شهدا و حماسه‌سازان شمال غرب کشور در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
آیین پاسداشت شهدا و حماسه‌سازان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات‌های نیروی زمینی سپاه به ویژه عملیات بزرگ فتح ارتفاعات جاسوسان ۲۱ شهریور ماه در شهرستان میرآباد آذربایجان غربی گزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، سردار محمد پاکپور فرمانده این نیرو گفت: تاریخ و جغرافیای منطقه غرب و شمال غرب کشور مشحون از حماسه‌ها و فداکاری‌هایی است که هنوز بسیاری از آن‌ها مستور و ناگفته باقی مانده است.

وی افزود: دهه ۹۰ دوران پرفراز و نشیبی برای منطقه غرب و شمال غرب کشور با وجود عناصر و گروهک‌های ضد انقلاب به ویژه در شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در چنین شرایط حساس و دشواری، با حماسه فرزندان این ملت در نیروی زمینی سپاه و طی سلسله عملیات‌هایی، کیلومتر‌ها از خاک کشورمان از لوث وجود تروریست‌ها پاکسازی شد.

وی افزود: در جریان مبارزه با ناامنی و مقابله با اشغالگری و تهدیدات تروریستی، تعدادی از حماسه سازان در این عملیات بزرگ از جمله ارتفاعات جاسوسان به شهادت رسیدند که تا کنون به بسیاری از ابعاد این حماسه و شهدای آن پرداخته نشده است.

برای پاسداشت حماسه‌های قهرمانان نیروی زمینی سپاه در صیانت از امنیت کشور به ویژه در منطقه غرب و شمالغرب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلسله عملیات‌های ارتفاعات موسوم به جاسوسان، یادواره باشکوهی با شرکت پرشور مردم شهیدپرور و خانواده شهدا ۲۱ شهریور در محل شهادت شهدای نیروی زمینی سپاه در ارتفاعات جاسوسان شهرستان میرآباد استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: یادواره شهدا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *