دنی آلوز در فوتبال محلات بارسلون دیده شد/ روزهای تلخ پرافتخارترین بازیکن تاریخ و دعوت از مردم برای فوتبال بازی کردن! + فیلم

10:55 - 18 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۹۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دنی آلوز در فوتبال محلات بارسلون دیده شد/ روزهای تلخ پرافتخارترین بازیکن تاریخ و دعوت از مردم برای فوتبال بازی کردن! + فیلم
مدافع راست افسانه‌ای برزیلی پس از آزادی از زندان و در میان مشکلات قانونی خود، از بازی‌های معمولی و محلات فوتبال در شهر بارسلونا لذت می‌برد!

خبرگزاری میزان - به نقل از سایت اسپانیایی مارکا که رسانه نزدیک به باشگاه رئال مادرید است، "دنی آلوز" ستاره افسانه‌ای فوتبال برزیل، علی‌رغم مبارزات حقوقی مداوم خود، در بارسلون و در زمین فوتبال محلات دیده شده است. آلوز که در ماه مارس پس از سپردن وثیقه یک میلیون دلاری از زندان آزاد شد، در یک مسابقه معمولی در زمین چمن مصنوعی در این شهر شرکت کرد.

آلوز، بازیکن سابق باشگاه‌های بزرگ مانند بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و پوماس، ظاهراً از یک برنامه تلفن همراه محبوب برای سازماندهی بازی استفاده کرده است. این برنامه به کاربران کمک می‌کند تا بازیکنان محلی را پیدا کنند و مسابقات غیررسمی را تنظیم کنند، حتی اگر یکدیگر را نشناسند. آلوز با گروهی از دوستانش در این مسابقه شرکت کرد و پیراهن بوکاجونیورز را به تن کرد، باشگاهی آرژانتینی که هرگز در آن بازی نکرده بود و تغییر غیرمنتظره‌ای به ظاهر او اضافه کرد.

ستاره سابق فوتبال که در حال حاضر با آزادی مشروط بیرون آمده است، نشان می‌دهد که عشق خود را به این بازی از دست نداده است. در ابتدا این فوتبالیست برزیلی مورد توجه سایر بازیکنان قرار نگرفت، اما دیری نگذشت که حضور او سر و صدای زیادی به پا کرد. تماشاگران شروع به شناخت آلوز کردند و پس از بازی، چندین هوادار درخواست عکس با او کردند. این اولین باری نیست که آلوز اخیراً فوتبال بازی می‌کند. او همچنین در طول دوره ۱۴ ماهه خود در زندان در مسابقات زندان شرکت کرد.

دنی آلوز در فوتبال محلات بارسلون دیده شد/ روزهای تلخ پرافتخارترین بازیکن تاریخ و دعوت از مردم برای فوتبال بازی کردن!

دنی در ژانویه ۲۰۲۳ دستگیر و متهم به تجاوز جنسی شد که ناشی از یک حادثه ادعا شده در یک کلوپ شبانه بارسلونا بود. او ابتدا به چهار سال و نیم حبس محکوم شد، اما با احتمال ۱۲ سال زندان مواجه شد. پس از گذراندن بیش از یک سال در پشت میله‌های زندان، آلوز در مارس ۲۰۲۴ از آزادی مشروط برخوردار شد و در انتظار پرداخت یک میلیون دلار وثیقه بود. ستاره فوتبال برزیل در حال حاضر باید در اسپانیا بماند تا مراحل قانونی محاکمه او سپری شود.

در حال حاضر، آلوز به طور علنی در مورد آینده خود در فوتبال حرفه‌ای اظهار نظری نکرده است. با وجود شرایط قانونی، عشق او به بازی همچنان مشهود است، زیرا او همچنان در مسابقات محلی شرکت می‌کند. اینکه آیا او به یک زمین حرفه‌ای باز می‌گردد یا نه، باید مشخص شود، اما در حال حاضر، به نظر می‌رسد که آلوز در ورزشی که بیشتر دوران حرفه‌ای او را تعریف می‌کند، آرامش پیدا می‌کند. آزادی وی مشروط است و آلوز فعلاً در اسپانیا می‌ماند و تا اطلاع ثانوی اجازه خروج از کشور اسپانیا را ندارد.

به نظر می‌رسد فوتبال منبع شادی و نشاط برای دنی آلوز ۴۱ ساله است، حتی اگر آینده او نامشخص باشد!

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *