نماینده مجلس: برگزاری دادگاه منافقین باعث شناسایی این جنایتکاران در مجامع جهانی به عنوان گروهک تروریستی می‌شود

8:05 - 20 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۹۵۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: برگزاری دادگاه منافقین باعث شناسایی این جنایتکاران در مجامع جهانی به عنوان گروهک تروریستی می‌شود
نماینده مجلس با اشاره به ضرورت همکاری دستگاه قضا و وزارت خارجه برای احقاق حقوق خانواده‌های شهدای ترور گفت: برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین و پیگیری محکومیت این جنایتکاران در مجامع جهانی و شناساندن این افراد به عنوان گروه تروریستی اقدام خوبی است که باید انجام شود.

علی جعفری‌آذر در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین بیان کرد: این اقدام ارزشمندی است منافقین بسیاری از خانواد‌ه‌های ایرانی را در داخل و خارج داغدار کردند و بسیاری از مسئولان صادق کشورمان را از جمهوری اسلامی ایران گرفتند.

این نماینده مجلس گفت: منافقین هر جا فرصتی پیدا می‌کنند به منافع ملت ایران خسارت وارد کرده و شخصیت‌های علمی، سیاسی، فرهنگی و حتی مردم عادی با جرائم خشن ترور می‌کنند.

وی اظهار داشت: برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین و پیگیری محکومیت این جنایتکاران در مجامع جهانی و شناساندن این افراد به عنوان گروهک تروریستی اقدام خوبی است که باید انجام شود.

جعفری‌آذر با اشاره به ضرورت همکاری دستگاه قضایی و وزارت خارجه برای احقاق حقوق خانواده‌های شهدای ترور گفت: بسیاری از منافقین اموال مردم را غارت و به مردم جفا کرده‌اند، به منافع ملی آسیب‌زده یا اطلاعات ارزشمندی از این مملکت در اختیار اجانب قرار داده‌اند.

نماینده مجلس دوازدهم با بیان اینکه دشمنان ما توانستند از اطلاعاتی که منافقین در اختیار آنها قرار دادند در مجامع جهانی علیه ملت ما استفاده کنند اظهار داشت: از کنار نشت این اطلاعات توسط منافقین جنایتکار کشورمان دچار ضرر‌های زیادی شده است.

جعفری‌آذر در پایان ضمن قدردانی از قوه قضاییه برای برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین گفت: اقدام ارزشمند دستگاه قضا در برگرداندن و محاکمه منافقین و احقاق حقوق خانواده‌های شهدای ترور حداقل کاری است که باید انجام شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: فرقه جنایتکار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *