گفت‌وگو|

میراسماعیلی: نتایج نوجوانان و جوانان در آسیا به ما انگیزه داد/ پیگیر مربی خارجی هستیم

7:45 - 18 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۹۴۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
میراسماعیلی: نتایج نوجوانان و جوانان در آسیا به ما انگیزه داد/ پیگیر مربی خارجی هستیم
رئیس فدراسیون جودو گفت: باید به موفقیت نوجوانان و جوانان در آسیا به چشم یک محرک نگاه کرد، چون این تازه آغاز راه فصل جدید جودو است.

آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با میزان، درباره نتایج خوب نوجوانان و جوانان جودوی ایران در مسابقات آسیایی کره‌جنوبی اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم که جوانان و جوانان جودو توانستند ما را به آینده امیدوار کنند. به نحوی جبران ۴ سال تعلیق را داشتیم تا برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری ما در این مدت روی تیم‌های پایه، جواب داده باشد.

وی افزود: در حضور کره جنوبی، ازبکستان، قزاقستان، تاجیکستان، مغولستان و ... خیلی سخت است که ما بتوانیم مدال بگیریم، اما خداراشکر نتایج بسیار ایده آل بود. باید به این موفقیت به چشم یک محرک نگاه کرد، چون این تازه آغاز راه فصل جدید جودو است.

آن‌هایی که مدال نگرفتند هم عملکرد نسبتاً خوبی داشتند

رئیس فدراسیون جودو گفت: اگر برخی جودوکاران ایران تجربه بیشتری داشتند قطعاً رنگ مدال‌ها بهتر می‌شد، اما ما از تمام ملی‌پوشان تشکر می‌کنیم، چون به نظر من حتی آن‌هایی که مدال نگرفتند هم عملکرد نسبتاً خوبی داشتند.

میراسماعیلی درباره رقابت‌های جهانی جوانان تصریح کرد: جودوکاران نباید وقت را از دست بدهند و با تمام قدرت کار را پیش می‌بریم تا در جهانی جوانان هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

کاتای ایران جزو بهترین تیم‌های دنیاست

وی درباره اینکه مربی خارجی چه زمانی به تیم ملی اضافه می‌شود، اظهار داشت: به تازگی با فدراسیون جهانی مکاتبه کردیم و ۱۰۰ درصد این موضوع را پیگیری می‌کنیم. ماریوس ویزر به ما در این زمینه قول همکاری داد و مطمئن باشید برای جذب مربی خارجی کار‌ها در حال پیگیری است.

میراسماعیلی درخصوص دلیل عدم صدور روادید تیم کاتای اعزامی به رقابت‌های جهانی تصریح کرد: کاتای ایران جزو بهترین تیم‌های دنیاست و در دوره گذشته هم موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۲ برنز شده بودیم، اما متأسفانه روادید ما برای سفر به رقابت‌های جهانی آمریکا صادر نشد.

از مدت‌ها قبل پیگیر حضور در مسابقات جهانی آمریکا بودیم

وی افزود: مدت‌ها پیگیری بودیم و حتی پول‌ها را هم واریز کردیم و قرار شد ۱۳ شهریور به ارمنستان برویم تا کار‌ها روال قانونی را طی کند. متأسفانه هر ۱۶ نفری که برای ویزا اقدام کرده بودیم را ریجکت کردند و رقابت‌های جهانی کاتا را از دست دادیم.

میراسماعیلی درباره استعفای دبیر فدراسیون گفت: پژمان فزون‌خواه در مدت زمان حضورش در فدراسیون جودو زحمات زیادی کشید و روز گذشته از سمت خود استعفا کرد که مورد تأیید قرار گرفت. برای او در ادامه مسیر آرزوی بهترین‌ها را دارم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *