معاون اول قوه قضاییه: نهاوند شهر عالمان سرافرازی، چون شهید آیت‌الله قدوسی است

11:06 - 15 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۶۱۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون اول قوه قضاییه: نهاوند شهر عالمان سرافرازی، چون شهید آیت‌الله قدوسی است
معاون اول قوه قضاییه با تاکید بر الگو دادن راه و سیره شهدا در زندگی، گفت: با ادامه دادن راه شهدا به هدف نهایی انقلاب اسلامی می‌رسیم.

خبرگزاری میزان- مراسم یادواره شهید آیت‌الله قدوسی و سرتیپ دستجردی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه، محمدی‌مهر رئیس کل دادگستری استان همدان و جمعی از مدیران، معاونین و همکاران دستگاه قضایی استان همدان در مصلای شهرستان نهاوند برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه در این مراسم، اظهار کرد: شهید آیت‌الله قدوسی فقیهی وارسته و شخصیتی مؤمن و متدین در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: نهاوند شهر عالمان بزرگوار و شهیدانی، چون شهید حیدری و قدوسی و سردارانی مانند حاج میرزا محمد سلگی است.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: شهید قدوسی منشا خدمات زیادی بود و در قوه قضاییه با حکم امام راحل کار‌های ماندگاری انجام داد و با نظم و انضباط در کار‌ها و با قاطعیت به کار‌های مهم اوایل انقلاب رسیدگی می‌کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در دهه ۶۰ بی‌رحمی و جنایت توسط منافقین به ا‌وج رسید و منافقین شخصیت‌های بزرگواری، چون شهید قدوسی و یاران انقلاب را بی‌رحمانه به شهادت رساندند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی ادامه داد: ما باید روح خودمان را با شهدا گره بزنیم. شهدا برای همیشه تاریخ ماندگار شدند و امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا و عمل به وصیت آن‌ها است.

وی بیان کرد: شهید قدوسی شب زنده‌دار، معتقد، بااخلاص و باخدا در ارتباط بود و یاد خدا را آرامش‌بخش می‌دانست و همه وجودش برای رضای خدا بود.

معاون اول قوه قضاییه یادآور شد: شهید قدوسی منظم و با تدبیر بود و همیشه نظم در کار‌ها را سرلوحه خود قرار داده بود و این نظم‌یافتگی برای شهید قدوسی یک فضیلت بود و شهید بهشتی عزیز نیز به این نظم بسیار توجه داشت.

وی بیان کرد: باید طبق تفکر و روش و راه و رسم شهدا عمل کنیم و خصوصیات و فضائل شهدا را به همگان معرفی کنیم و الگو قرار دهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی عنوان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند عمل به  تفکر شهدا هستیم، چون هرچه داریم از شهدا است و با ادامه دادن راه شهدا به هدف نهایی انقلاب اسلامی می‌رسیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *