پولادگر: جوانمردی یک ورزشکار شایسته و توانمند است/ برای تداوم حضورش در عرصه قهرمانی تلاش می‌کنیم

18:26 - 14 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۵۸۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پولادگر: جوانمردی یک ورزشکار شایسته و توانمند است/ برای تداوم حضورش در عرصه قهرمانی تلاش می‌کنیم
سرپرست کاروان پارالمپیک ایران گفت: جوانمردی سرمایه ارزشمند کشور است و قطعا همه تلاش می‌کنیم که حضورش در این عرصه ادامه داشته باشد.

خبرگزاری میزان - سید محمد پولادگر سرپرست کاروان پارالمپیک ایران با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام هشتم شیعیان حضرت ثامن الحجج (ع)، درباره خداحافظی ساره جوانمردی گفت: خبر خداحافظی ساره جوانمردی امروز و توسط خود ایشان اعلام شده، ابتدا باید بگویم که خانم جوانمردی با وجود فرزند خردسالش که در سنی است که به شدت به وجود مادر نیاز دارد، و این نیاز دوطرفه هست در اینجا حضور داشت و این بحران را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرد و با شایستگی موفق به کسب مدال طلا شد.

وی ادامه داد: ساره جوانمردی توانست با کسب چهارمین مدال طلایش، در یک جایگاه بلند مرتبه در پارالمپیک قرار بگیرد و یک رکورد تکرارنشدنی از خودش بر جا گذارد، این نشان می‌دهد که او یک ورزشکار توانمند با مدیریت فوق العاده است و شایستگی این را دارد که کماکان در این عرصه مایه سربلندی، اقتدار و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در میادین ورزشی شود.

سرپرست کاروان پارالمپیک ایران تصریح کرد: پس از مسابقه با جوانمردی صحبت کردم، فکر می‌کنم خستگی این چند روز حضور در کشور فرانسه و مسابقات، همچنین فشار اردو‌های طاقت فرسا که پشت سر گذاشته، باعث اعلام این موضوع شد. جوانمردی سرمایه ارزشمند کشور است و قطعا همه تلاش می‌کنیم که حضورش در این عرصه ادامه داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید توجه کنیم که غلبه بر عشق مادری کار بسیار سختی است و هیچکس نمی‌تواند خودش را در جایگاه او قرار بدهد. او خیلی شرایط سختی داشت و علی رغم فراهم شدن امکان همراهی فرزندش، تصمیم گرفت به تنهایی به مسابقات بیاید و باید او را تحسین کنیم که مدیریت کرد و به افتخار دیگری برای ایران عزیز اسلامیمان دست یافت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *