درخواست‌های ۵۷۱ نفر از مراجعان در دیدار‌های مدیران قضایی استان البرز رسیدگی شد

13:02 - 13 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۴۳۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
درخواست‌های ۵۷۱ نفر از مراجعان در دیدار‌های مدیران قضایی استان البرز رسیدگی شد
درخواست‌های حقوقی و قضایی ۵۷۱ نفر از مراجعان در دیدار هفته جاری مدیران قضایی استان البرز به رسیدگی و در راستای رفع و حل مشکلات دستورات مقتضی صادر شد.

خبرگزاری میزان - حسین فاضلی هریکندی در حاشیه دیدار مردمی این هفته که به رسم روز‌های سه شنبه هر هفته در محل حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز برگزار شد، گفت: مدیران قضایی استان به درخواست‌های مردمی ۵۷۱ نفر رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کردند.

رئیس کل دادگستری استان البرز در خصوص موضوعات طرح شده توسط مراجعان گفت: این درخواست‌ها عمدتا موضوعات پرونده‌هایی از قبیل اختلافات ملکی، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ آیین دادرسی کیفری، تسریع در رسیدگی، تحویل مبیع، چک، جعل و کلاهبرداری، تقاضای پابند الکترونیک را شامل می‌شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه علاوه بر برنامه‌های دیدار مردمی در روز‌های سه شنبه هر هفته، با هماهنگی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان البرز، ماهانه یک روز نیز برنامه «با حضور در مساجد» با حضور مدیران قضایی استان در هر یک از حوزه‌های قضایی برگزار می‌شود و مردم می‌توانند بدون واسطه با مدیران دیدار و مشکلات خود را طرح کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *