تردید طلایی المپیک برای ادامه راه قهرمانی در کشتی یا MMA

8:45 - 13 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۳۸۶
تردید طلایی المپیک برای ادامه راه قهرمانی در کشتی یا MMA
زائوربک سیداکوف گفت: هنوز به صورت قطعی تصمیم نگرفتم تا در مسابقات MMA مبارزه کنم.

خبرگزاری میزان - زائوربک سیداکوف قهرمان روس وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک و جهان در مصاحبه‌ای گفت که همچنان می‌جنگد و حرفه خود را تمام نکرده است.

وی افزود: انتقال به MMA در آینده نزدیک در نظر رخ نمی‌دهد. من هر کاری می‌خواستم انجام دادم.

کشتی گیر روسی که از رقابت برای کشور‌های دیگر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خودداری کرد، ابراز داشت: کشتی آزاد و کشتی در هشت ضلعی MMA چیز‌های کاملاً متفاوتی هستند.

زائوربک سیداکوف پیش از این به دلیل محرومیت روس‌ها از المپیک پاریس، به پیشنهاد قزاقستان و ازبکستان برای تغییر تابعیت خود پاسخ منفی داده بود.

سیداکوف همچنین گفت که او پیشنهاد مبارزه لیگ ACA تحت قوانین MMA  با ماگومد حبیب کادیماگومدوف دارنده مدال نقره المپیک را رد کرده است.

وی افزود: این که من را در دنیای MMA ببینی یا نه، زمان مشخص خواهد کرد. من هنوز نمی‌خواهم به این سوال پاسخ دهم. زیرا هنوز به صورت حرفه‌ای مسابقه نداده ام، فقط در سالن بدنسازی، تمرین کردم و این کاملا متفاوت است.   اگر به MMA روی بیاورم، قطعاً باید با آماتور‌ها شروع کنم.

سیداکوف افزود: اصلان بک بدایف (معاون رئیس ACA) به من پیشنهاد مبارزه با کادیماگومدوف را داد. می‌توانم بگویم که در حال حاضر فقط می‌توانم تشک را با این شخص تقسیم کنم.

گفتنی است فدراسیون کشتی روسیه در آستانه بازی‌های المپیک پاریس اعلام کرد: ما با روند غیرحرفه‌ای که کمیته بین‌المللی المپیک در زمان تهیه فهرست ورزشکاران واجد شرایط برای انتخاب ورزشکاران مورد استفاده قرار داد، مخالف هستیم و آن را قبول نداریم؛ این روند با هدف تضعیف اتحاد تیم ما صورت گرفت. در نتیجه، کمیته اجرای فدراسیون، مربیان و کشتی‌گیران به طور متفق‌القول تصمیم گرفتند تا در المپیک شرکت نکنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *