رئیس کل دادگستری مازندران: ۱۶ هزارمتر از اراضی کشاورزی بخش کجور به چرخه کشت بازگشت

8:15 - 13 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۳۶۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری مازندران: ۱۶ هزارمتر از اراضی کشاورزی بخش کجور به چرخه کشت بازگشت
رئیس کل دادگستری استان مازندران از آزادسازی ۱۶ هزارمتر از اراضی کشاورزی بکر و مرغوب بخش کجور خبر داد و گفت: اراضی مرغوب کشاورزی و بکر این منطقه بسیار با ارزش است و با همت مسئولان مرتبط به چرخه کشت بازگشت.

خبرگزاری میزان- عباس پوریانی با اشاره به برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز و بازگشت به وضع سابق اراضی کشاورزی به صورت جدی پیگیری و اجرا شده است و در این مورد نیز تفکیک و دیوارکشی انجام شده بود که با جدیت حوزه قضایی کجور نسبت به تخریب آن اقدام شد.

وی با اشاره به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، افزود: در راستای دستور قضایی صادره با حضور پرسنل اراضی مدیریت جهاد کشاورزی و همراهی نیروی انتظامی در روستای عالیدره احکام اجرایی شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران تاکید کرد: در راستای اجرای سیاست‌های دادگستری استان و سند تحول قضایی، مقابله با پدیده زمین‌خواری و همچنین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و باغات در دستور کار است و این رویه ادامه خواهد داشت.

پوریانی با اشاره به آزادسازی ۱۶ هزارمتر از اراضی کشاورزی بکر ومرغوب بخش کجور گفت: اراضی مرغوب کشاورزی و بکر این منطقه بسیار با ارزش است و با همت مسئولان مرتبط به چرخه کشت بازگشت.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: کجور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *