حملات راکتی حزب الله لبنان به چند پایگاه ارتش اسرائیل

16:37 - 12 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۳۳۰
حملات راکتی حزب الله لبنان به چند پایگاه ارتش اسرائیل
حزب الله لبنان از هدف قرار دادن چند پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی خبر داد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش جنبش حزب الله لبنان در راستای حمایت از مردم غزه و در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان چند پایگاه نظامی ارتش اسرائیل هدف حملات راکتی و توپخانه‌ای خود قرار گرفته است.

طبق بیانیه حزب الله لبنان این اقدام در راستای حمایت از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهرک‌ها و روستاهی جنوب لبنان به ویژه تجاوز صبح امروز به شهرک «الناقوره»، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز دوشنبه سایت‌های نظامی «جعتون»، «عین بعقوب» و «یحیعام» را با راکت‌های کاتیوشا بوده است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرده است که تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در  موضع نظامی «عداثر» هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده و تلفاتی بر دشمن صهیونیستی وارد کرده است.

گفتنی است طبق گزارش منابع خبری لبنان، یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی خودرویی را در شهرک الناقوره واقع در جنوب لبنان هدف قرار داده که سبب به آتش سوزی خودرو شده است و طبق اعلام وزارت بهداشت لبنان در این حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان دو نفر به شهادت رسیده اند. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *