ارائه خدمات شبانه‌روزی سامانه ۰۹۶۲۹ به گردشگران و زائران

10:45 - 12 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۲۸۷
ارائه خدمات شبانه‌روزی سامانه ۰۹۶۲۹ به گردشگران و زائران
رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تاکید کرد: رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر استفاده زائرین ایام سوگواری ماه صفر و گردشگران تعطیلات پایانی فصل تابستان از سامانه ۰۹۶۲۹ با پاسخگویی ۲۴ ساعته به منظور کسب اطلاعات گردشگری و همچنین انتقال انتقادات، پیشنهادات و شکایات احتمالی تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علی‌اصغر شالبافیان گفت: نظر به پیش‌بینی حجم قابل‌توجهی از سفر‌ها در هفته پیش رو تا پایان فصل تابستان، گردشگران و زائران این ایام قبل از عزیمت و یا در طول سفر نیاز به دریافت اطلاعات مختلف گردشگری از جمله آگاهی از جاذبه‌ها، ظرفیت‌های اقامتی و پذیرایی و ... خواهند داشت و یا برای انتقال نظرات، انتقادات و یا شکایات به دنبال مسیر ارتباطی مستقیم با حوزه گردشگری هستند. از این رو سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ به صورت شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی گسترده به هموطنان سراسر کشور فعال است.

وی افزود: سامانه ۰۹۶۲۹ ضمن انتقال سریع نیاز‌های اطلاعاتی لازم به گردشگران، شکایات و انتقادات آن‌ها را نیز به سرعت به ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های سراسر کشور منتقل و با ارائه کد پیگیری، شرایط تحقق خواسته گردشگران و زائران را فراهم می‌کند.

شالبافیان با تاکید بر اینکه سامانه ۰۹۶۲۹ همواره در سایر ایام سال نیز برقرار است، یادآور شد: سامانه ملی سفر در ایام پیک سفر همانند تعطیلات پایانی ماه صفر و فصل تابستان با تشدید خدمت‌رسانی، همراه شبانه‌روزی گردشگران خواهد بود.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *