نرخ جدید جریمه‌ها، تخلفات رانندگی را در تهران یک درصد کاهش داد

11:40 - 11 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۱۵۷
نرخ جدید جریمه‌ها، تخلفات رانندگی را در تهران یک درصد کاهش داد
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار راننده متخلف از زمان اجرای نرخ جدید جریمه‌ها در شهر تهران اعمال قانون شده‌اند.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ فیروز کشیر گفت: از تاریخ اجرای قانون جدید و جدول جدید اعمال قانون که کمتر از ۲ ماه از زمان آن می‌گذرد، حدود ۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل، در شهر تهران با کاهش جرایم رانندگی مواجه هستیم.

وی گفت: اجرای این قانون تاثیر خود را می‌گذارد زیرا فعلا آغاز راه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور تهران بیان داشت: با توجه به اعمال قانون حدود ۲ میلیون و سیصد هزار راننده متخلف در این مدت در شهر تهران و با توجه به مبالغ جدید قطعا شاهد افزایش نظم و انضباط شهری نیز خواهیم بود.

سرهنگ کشیر افزود: هنگامی که ما در معابر شهری عبور می‌کنیم متوجه کاهش تخلفات هستیم. متورسواران پوشش پلاک ندارند، راننده و سرنشینان کمربند ایمنی خود را بسته‌اند و خودرو‌ها بین خطوط حرکت می‌کنند و پشت خط ایست توقف کرده‌اند و دیگر قوانینی که رانندگان آن‌ها را رعایت می‌کنند توسط شهروندان در حال اجراست.

وی گفت: پلیس واقعا به صورت فرهنگی نیز پای کار است و اقدامات بیشمار زیادی را در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک انجام داده است و امسال فصل جدید از شهر امن شروع شده و بیشتر سعی داریم که به صورت فرهنگ سازی و آموزشی موارد و قوانین راهنمایی و رانندگی را برای شهروندان بیان کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: تخلفات رانندگی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *